Thursday, November 18, 2010

BAHAYA DAP KEPADA KEDAULATAN DAN PERLEMBAGAAN NEGARA BHG 1



MUSUH MELAYU DAN ISLAM SEBENARNYA IALAH KAFIR HARBI DALAM DAP. DILARANG DIJADIKAN RAKAN DALAM APA JUA PAKATAN.

DALAM al-Quran Allah mengingatkan dan memberitahu kepada kita tentang siapakah sebenarnya musuh umat Islam. Terdapat ayat al-Quran secara khususnya atau kiasan yang boleh kita rujuk kepada DAP, bahawa ia mempunyai sifat-sifat yang menunjukkan sebagai musuh sebenar kepada umat Islam.
Firman allah, maksudnya : " Dan apabila kamu melihat mereka, tubu-tubuh mereka menjadikan kamu kagum. Dan jika mereka berkata kamu mendengarkan perkataan mereka. Mereka adalah seakan-akan kayu yang tersandar (maksudnya, sifat mereka yang buruk meskipun tubuh mereka kelihatan bagus dan mereka pandai berbicara, akan tetapi sebenarnya otak mereka adalah kosong tak dapat memahami kebenaran). Mereka mengira bahawa tiap-tiap teriakan yang keras ditujukan kepada mereka. Mereka itulah musuh (Islam yang sebenarnya), maka waspadalah terhadap mereka..." (Surah al-Munafiqun {63} : 4)
DAP Tetap Memusuhi Islam
- Hakikat orang bukan Islam yang memusuhi Islam dan memusuhi umat Islam itu adalah kerana mereka sebenarnya takut kepada Islam, sebab itulah bila sisebut sahaja perlaksanaan hukum HUDUD dan Malaysia Negara Islam, mereka mencari perbagai alasan untuk menentang, sehingga terpaksa berpura-pura bekerjasama dengan orang Islam untuk menolak ajaran Islam dan menyembunyikan permusuhan dalam hati mereka. Allah mendadahkan sikap mereka dalam al-Quran.
Firman allah lagi, maksudnya : " sesungguhnya kamu dapati orng yang paling keras (kuat) permusuhannya terhadap orang yang beriman ialah orang Yahudi dan orang musyrik(penyembah berhala dan penyembah api)." (Surah Saad {38} : 2).

Akan bersambung......................

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...