Friday, December 30, 2011

Amaran 'KERAS' Kepada Siswa UiTM!!


Siswa UiTM Jangan Sertai 901

IBM rasa amaran yang di beri oleh Naib Canselor kepada mahasiswa UiTM untuk tidak terlibat dengan kempen bebaskan Anwar 901, adalah satu amaran yang mendatangkan kebaikan untuk semua mahasiswanya. Buat apa nak turut sama. Apa kebaikannya dan apa yang mahasiswa dapat?. Tugas mahasiswa ialah untuk belajar dan sebagai mahasiswa korang semua perlu patuh kepada undang-undang negara dan tidak menjadi alat pihak yang tidak bertanggungjawab dan tidak menghormati undang-undang.

Sebagai seorang mahasiswa UiTM, korang semua sudah di didik untuk menjadi seorang yang mampu berfikir dan menilai sesuatu perkara sama ada ia mengikut laras perundangan atau sebaliknya. Oleh itu, dengarlah nasihat Naib Canselor korang tu, kerana nasihat yang diberi atau amaran yang telah dikeluarkan adalah untuk kebaikan semua.

Lagi pun korang di sana telah dianggap seperti anak sendiri oleh pihak UiTM. Kalau amaran ini diangkari sudah tentu menjejaskan nama baik korang dan juga UiTM kerana selalunya perhimpunan haram seperti itu, kebiasaanya akan berakhir dengan demonstrasi yang sukar dikawal dan menimbulkan huru-hara. Banyak keburukkan dari kebaikannya. Maka, korang fikir-fikirkanlah. Lagi pun, apa yang korang dapat bila menyokong manusia durjana dan pengkhianat bangsa ni.  Dah le tak bermoral, ada hati pulak nak jadi pemimpin No 1 negara. Podahhhhhh.. Puikkkkkk !!!.

MALAYSIA AMAN TANPA ANWAR. SELAMAT BERISTERIHAT DI SUNGAI BULOH WAHAI PELIWAT NO 1 NEGARA.





Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...