Saturday, December 17, 2011

PAS Mula Risau Takut Kehilangan Hasan Ali Dan Ustaz Nasa, Tapi..Itu Hanya Sendiwara PAS!!

RUPA-rupanya masih ada yang sayangkan Datuk Dr Hassan Ali. Masih ada yang menaruh harapan agar beliau tidak meninggalkan Pas dan menasihati supaya jangan terperangkap dengan agenda jahat Umno. Agenda Umno?..agenda apa ye?. sebenarnya IBM nak beritahu le kat hampa semua. Itulah sebuah sendiwara yang sedang dilakunkan oleh Pas bagi menyingkir Datuk Dr Hassan Ali dari Pas.

Ada yang mencabar Datuk Dr Hassan Ali supaya keluar dan menyertai Umno dan ada yang melarang kerana kata mereka Datuk Dr Hassan akan terperangkap dan menyesal kalau menyertai Umno. Macam-macam lagi. Kan semalam IBM dah katakan, akan timbul cerita yang bukan-bukan dan isu ini tidak akan habis, akan terus diputar belitkan sehingga tibanya PRU ke-13 nanti. 

Inilah modal Pas. Tak habis-habis menyalahkan orang, terutamanya terhadap orang-orang Umno. Mereka tidak boleh ditegur, di beri nasihat. Kononnya merekalah yang betul. Di tegur oleh Datuk Dr Hassan supaya pemimpi-pemipin Pas mengamalkan sikap keterbukaan pun mereka tolak, malah mereka mengelar Datuk Dr Hassan sebagai '
agent Umno'.

Mana yang dikatakan orang-orang Pas ni berwatakan alim dan sebagai seorang 'ulama'. sifat dendam, dengki dan iri hati masih tersemat di dalam sanubari mereka?. Tanya pada diri kamu semua wahai fanatik-fanatik Pas. Cerminkan diri tu dulu sebelum menyalahkan orang lain. Tuhan benci orang-orang seperti kamu. 

PAS BUKAN PARTI ISLAM. PAS HANYA PARTI POLITK YANG PEMIKIRAN MEREKA SEMPIT DAN CETEK.

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...