Wednesday, December 28, 2011

DAPig Kata Orang Melayu Memang Bodoh!!

MEMANG  bodoh lah  kita (melayu) jika ikut telunjuk DAP. Memang kerja depa dari dulu kini dan selama-lamanya ingin menghancurkan orang melayu dan memecah-belahkan orang-orang melayu di negara ini. Tak cukup mereka memperbodoh-bodoh dan memperkudakan melayu Pas dan PKR, kita mereka cuba pula untuk memperdaya orang-orang Umno, kususnya veteran Umno.

DAP terdesak sebenarnya. Untuk mengejar cita-cita mereka untuk menguasai negara ini, merampas segala kekayaan yang ada, DAP harus mendapat sokongan dari orang-orang melayu di dalam PRU ke-13 nanti. Cubaan mereka terhadap orang-orang melayu Pas dan PKR sudah menampakkan hasil dik kerana pemimpin-pemimpin kedua parti tersebut memang bodoh, bacul, tamak dan dengki sesama bangsa.

Oleh itu, DAP tiada pilihan, mereka terpaksa mencucuk jarum masuk lebih dalam lagi terhadap orang-orang melayu. Tapi, sayangnya, ianya tidak menampakkan rasa kesakitan kepada orang-orang melayu Pas dan PKR, malah mereka lebih yakin dan senang bersama DAP, parti rasis yang akan menghancurkan orang-orang melayu satu hari nanti. Kini DAP di puji, di sanjung, Umno pula di kutuk dan di kata parti rasis. 

Bila le melayu nak sedar ?, bila le melayu nak bersatu?...sedih, memang sedih. IBM tak dapatkan bayangkan selepas genarasi kita pergi, apa akan jadi genarasi yang akan datang?, adakah mereka juga akan mengikut telunjuk DAP?. Kepada veteran Umno ni, IBM nak bagi tahu ni, fikirlah sebelum membuat sesuatu keputusan. Nama lagi veteran, dah tentu banyak pengalaman pahit dan manis semasa bersama Umno. Kenapa le  bila dah pencen, senang-senang nak ikut telunjuk dan termakan hasutan dari DAP haram jadah ni?

Apakah yang membuat anda semua marah dan benci pada Umno yang telah banyak berjasa pada kamu dan juga negara, kususnya pada orang-orang melayu?. Jangan cepat melatah, jangan cepat terperdaya akan dakyaah kotor DAPig ni. Kerja depa tak lain tak bukan untuk menghapuskan kekuasaan orang melayu di negara kita yang tercinta ini.

Bangsa cina DAP ni sudah lebih, kurang ajar dan ingin memiliki kekayaan yang lebih di negara ini. Mereka belum rasa puas sekiranya mereka tidak menjadi penaraju di negara ini seperti apa yang berlaku di negara jiran kita Singapura. Apa sudah jadi orang-orang melayu di Singapura?..apa kuasa yang mereka ada?, mahukah anda jadi macam melayu Singapura?...fikir-fikirkanlah. Jangan kita di katakan 'melayu bodoh' dan merempak di bumi kita sendiri. KATAKAN TAK NAK PADA DAP, parti rasis.


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...