Thursday, December 15, 2011

Khalid Gereja Hentak Kepala Bila Baca Berita Ini !!!


APA tidaknya. Semua orang dah tahu, ahli-ahli PAS semua dah tahu. Ini kerja jahat si Khalid gereja untuk menyingkirkan Datuk Dr Hassan Ali dari menjadi calon semula di PRU ke-13 nanti. Keretakan kedua-kedua pemimpin PAS memang dah lama. Mereka tak sehaluan. Banyak perkara yang Datuk Hassan Ali lakukan dan cadangannya selalu dibangkang oleh Khalid. Sebiji perangainya tak tumpuh seperti si Khalid gagap, kebetulan nama sama, bos besarnya.

Tiba-tiba semalam, beberapa blog/akhbar-akhbar telah menyiarkan berita yang kurang menyenangkan Khalid gereja. Kononnya, Ketua Penerangan PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man akan mengamuk sakan sekirannya Datuk Dr Hassan Ali digugurkan. Dan menurutnya lagi, bahawa cerita itu semuanya karut dan tidak benar. Datuk Hassan Ali tidak akan digugurkan.

Hahaha..habis le Khalid gereja. Habis terlungkup apa yang kamu rancangkan. Padan muka. Hati busuk punya olang. Sebenarnya PAS memang bimbang dan risau sekiranya Datuk Hassan Ali meninggalkan PAS. Walaupun sampai kini, beliau belum menyatakan hasrat untuk meninggalkan PAS, memang berat untuk meninggalkan PAS, katanya, tapi demi masa depan dan perjuangannya yang telus demi bangsa, agama dan tanah air, tidak mustahil beliau akan meninggalkan PAS dan mencari altenatif yang lain.


Masuk UMNO?...mungkin ye mungkin tidak, tapi tidak mustahil. Satu kerugian dan kesilapan besar sekiranya PAS mengambil ringan akan isu ini. PAS mesti ingat, Datuk Hassan Ali, bukan calang-calang orang, berpengaruh dan ramai pengikutnya di Selangor. Silap haribulan PAS akan terlingkup. Ya, itulah yang kami mahukan. Apapun, sudah pasti Khalid gereja tak tidur malam dan terpaksa mencari jalan lain untuk menyingkirkan musuh tradisinya itu. Pergolakkan demi pergolakkan dalam PAS dan juga Pakatan Rakyat (PR) akan menguntungkan kita. Insyallah.

 KERATAN DARI SEBUAH AKHBAR. PERKHABARAN BURUK BUAT KHALID GEREJA :

PAS AKAN DIHORMATI JIKA KEMBALI KEPERJUANGAN ASALNYA.
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...