Thursday, December 8, 2011

NAIB PRESIDEN PAS YANG TOLOL LAGI BAHLOL! DENGKI TAK HABIS-HABIS!!


TAK cukup mendesak Datuk Shahrizat Jalil meletakan jawatan bersabit dengan isu NFC, Pakatan Rakyat, khususnya Pas, masih tidak berpuas hati, desak dan terus mendesak agar kerajaan bertindak terhadap semua pihak yang terlibat di dalam isu berkenaan. 

Apa yang Pas tak puas hati dan apa yang Pas mahu lagi?. Bukankah siasatan telah dijalan oleh pihka polis, dan baru-baru ini, Timbalan Ketua Polis Negara membuat satu kenyataan di akhbar tempatan bahawa 'tiada pecah amanah' di dalam kes NFC, tapi ianya masih dalam siasatan. Cara pembangkang , terutamanya Pas mendesak, seolah-olah isu tersebut telah dikenal pasti ada penyelewangan, dan kononnya kerajaan persekutuan di bawah kepimpinan DS Najib lepas tangan dn tidak bertanggunjawab, serta tidak mengendahkan skandal yang Pas anggap begitu besar sekali.

Tuduhan tersebut sengaja di heboh-hebohkan oleh Pas untuk membuat rakyat bencikan kerajaan Barisan Nasional (BN) yang kononnya terlalu korup. Oleh itu, Naib Presidennya, Husam mengesa kerajaan untuk merampas aset, termasuk Kondominium, kereta mewah dan tanah di Putrajaya yang 'tiada kaitan' dengan perniagaan Perbadanan Fidlot Kebangsaan (NFC).

Kita dapat rasakan bahawa segala desakkan dari Pembangkang akan isu ini mempunyai agendanya tersendiri. Agenda mereka tak lain tak bukan untuk memburukkan kerajaan BN, dan mereka menggunakan isu ini untuk berkempen dan membutakakan mata rakyat supaya menolak BN di PRU ke-13 nanti. Memang jelas tujuan dan tindak-tanduk mereka. Tapi, IBM masih mempunyai keyakinan bahawa rakyat tidaklah sebodoh itu, mereka dan jemu dan jijik dengan taktik kotor yang dipermainkan oleh Pembangkang.

Oleh itu, sebelum IBM nak menutup bicara, kepada Husam, IBM nak beritahu, sebelum nak cari kesalahan orang lain, eloklah ko cerminkan diri kamu tu dulu. Lihat atas dan bawah, bersih dan jujurkah sangat korang-orang Pas??..ko fikirlah sendiri.


PAS AKAN JADI GILA BILA KELANTAN JATUH KEPADA BARISAN NASIONAL DI PRU KE-13 NANTI. KITA TUNGGU DAN LIHAT, INSYALLAH.
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...