Tuesday, December 20, 2011

LAMAN WEB FAM DIGODAM LAGI??



Logo yang ditukar oleh penggodam

KENA lagi. Asyik-asyik kena godam je. Apa hal ni FAM?..kenapa boleh jadi macam tu  ?. Siapalah agaknya yang empunya kerja ni. Dah tak ada kerja lain ke depa semua ni. Kenapalah dengki sangat dengan FAM ni?
Baru-baru ini laman web rasmi FAM teah diceroboh oleh beberapa penggodam. Ini kerana ada pihak  yang tak puas hati tentang harga tiket yang dinaikkan oleh FAM semasa di perlawanan akhir Piala Malaysia di antara Terengganu dengan Negeri Sembilan yang baru lepas..  Tapi di atas kecekapan pegawai-pegawai yang bertugas, ianya berjaya dipulihkan.

Itu cerita lama, perlawanan akhir piala Malaysia sudah pun berlalu, tapi kenapa si pengodam ni masih marah kat FAM?., tak puas hati apa lagi?. Daripada itu, ada juga beberapa pihak membuat andian. Kata depa ini mesti kerja penyangak-penyangak Indon yang fanantik benar dengan pasukan bola sepak depa di atas kekalahan pasukan mereka kepada pasukan Malaysia di sukan sea yang lalu.

Kalau betui le apa yang depa kata tu, FAM kenalah berbuat sesuatu. Jangan asyik kita je kena buli. Dah le semasa sukan Sea yang lalu, ahli sukan kita asyik kena boo oleh penyokong fanatik Indon sial ni. Dan, kejadian bakar bendera Malaysia, masih lagi berlaku dan terkini, berlaku di Aceh. IBM baru baca dari lama twitter seorang fanatik Indonesia yang benci dengan agama Islam dan Malaysia. Heee..memang geram betui ni. Naik darah dibuatnya. IBM pun dah tak tahu apa nak tulis lagi....

PEMINAT-PEMINAT BOLASEPAK TANAH AIR MENGHARAPKAN FAM DAPAT MENYELESAIKAN MASALAH INI DEMI MASA DEPAN BOLASEPAKA TANAH AIR. JANGAN TIDUR SAJA

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...