Tuesday, December 13, 2011

Kenapa Le PAS Dengki Tak Habis-Habis???


BAGI salah, tak bagi lagi salah. Kerajaan BN di persalahkan dan dikatakan wang bantuan BR1M sebanyaka RM500 adalah umpan PRU yang akan datang. Apa le bongok dan sempitnya pemikiran pemimpin PAS seko ni. Agaknya Pok Nik yang suruh kot. Berstatuskan AJK kerja PAS pusat dan profesen sebagai Doktor (doktor fitnah) kot,  sepatutnya pemimpin PAS bongok ni berhati-hati membuat kenyataan.


Jangan pelekehkan apa yang kerajaaan Barisan Nasional (BN) buat untuk rakyat. Apa, PAS ingat depa ni baik sungguh kah, betui kah apa yang mereka buat selama ini. Tak nak cakap banyak le wahai Dr Mujahid yang bahlol lagi tolol. Korang ni memang dengki, hati busuk. apa yang kerajaan buat semuanya tak baik, tak betui.

Cubalah duduk kat cermin tu, tengok atas dan bawah. Jangan terkejut bila cermin tu berkata, "PAS memang hampehhh, tengok di kelate, 21 tahun lebih PAS memerintah, apa kebaikan yang rakyat kelate dapat"?..hehehe, kalau betui le cermin tu bercakap macam tu, malu le korang semua orang-orang PAS.

Sepatutnya, korang yang bergelar alim, warak, patut berterima kasih kepada kerajaan kerana agihan wang bantuan BR1M ini di agih-agihkan sama rata, sama jumlahnya, tiada memilih bulu, politik dan agama. Kita 1 Malaysia. PM kita mengkotakan apa yang beliau janjikan semasa membentangkan bajet 2012.  Bersyukur le sikit. Bercerita pasal umpan PRU tu, itu adalah rekaan korang semua, rekaan dari PAS sendiri yang begitu bimbang gelombang peralihan kuasa di negeri-negeri yang dikuasai oleh pembangkang akan beralih tangan. Kita lihatlah nanti kebenaranya. Insyallah.



PAS PARTI SURUHAN DAP DAN PARTI YANG TAK BERMORAL DAN MENGADAI MARUAH BANGSA AGAMA DAN NEGARA.

3 comments:

  1. Tapi hari pertama yang jual borang BR1M kepada ahli2nya (RM5.00)ialah PKR dan PAS. Syaitan betul,org mahu tolong yang susah dia ambil kesempatan pula.Betul-betul perangai macam babi. Laknatullah keatas kamu.

    ReplyDelete
  2. Salam RamelyNor,

    Memang itulah kerja depa. Bangkang, merekalah no 1, tapi bila kerajaan bagi merekalah yg dulu, lepas tu jual borang pulak. Memang dasar pengikut2 PKR/PAS ni perangai mcm binatang.

    Bila dpt nanti, bukannya berterima kasih, malah kutuk kerajaan, kononnya wang tersebut sogokan dari BN utk PRU akan dtg. Kalot le depa ni....

    ReplyDelete
  3. antara lawak best tahun ni....

    BTW SELAMAT TAHUN BARU CINA TO ALL!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...