Monday, February 16, 2015

KENAPA NAK LAYAN CAKAP-CAKAP SI NURUL 'JANDA' SEKO NI. MEMANG KAKI PEMBOHONG MACAM BAPAKNYA JUGAK, ANWAR!!

ISNIN, 16 FEBRUARI 2015
TIADA apa yang hendak dihairankan apabila anak perempuan Anwar, Nurul Izzah mengeluarkan kenyataan semasa berkempen di Seberang Jaya baru-baru ini yang menyatakan kerajaan Barisan Nasional (BN) telah menawarakan bapanya untuk jawatan Timbalan Perdana Menteri (TPM) jika beliau (Anwar) keluar dan tinggalkan Parti Keadilan Rakyat (PKR). Bagi IBM, tak perlu dibesar-besarkan perkara tersebut, kerana itu semua adalah bohong, fitnah semata-mata. Ibarat kata perpatah, 'bapa borek anak rintik'. Seperti yang kita tahu, Anwar adalah pembohong no 1 negara, maka tak hairanlah anak perempuan beliau, Nurul Izzah juga seorang pembohong. Maka, apabila IBM terbaca di dalam sebuah portal bebas tentang kenyataan oleh seorang Menteri UMNO yang inginkan kepastian daripada Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar Datberhubung kenyataan beliau itu bahawa bapanya, Anwar Ibrahim, telah ditawarkan jawatan Timbalan Perdana Menteri selepas pilihan raya umum 2013 ,bagi IBM jangan buang Pak Menteri oii.. 

Banyak lagi kerja dan isu-isu yang Menteri-Menteri UMNO nak jawab. Nak layan si 'janda' tu buat apa. Lantak le apa dia nak kata. Bapak dia pun dah masuk kedalam. Jadi, apa perlunya kenyataan bodoh si Nurul tu nak dijawab. Kepada Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Abdul Rahman Dahlan, cukupalah menulis dan buat komen di Twitter sahaja. Jangan buang masa. Tumpukan gerak kerja dan hala tuju parti kita. Itu yang penting. Bagi IBM, Anwar boleh cakap apa sahaja yang dia suka. Begitu jugalah dengan anak perempuannya. Nurul telah dia asuh sedemekian rupa. Kalau dah bapak seorang pembangkang, anaknya pun pembangkang juga lah. Betul tak?  Sumber yang IBM dapat, Nurul bercakap pada ceramah di Seberang Jaya, Pulau Pinang malam Sabtu lepas, Nurul Izzah berkata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak telah menawarkan jawatan tersebut kepada bapanya dengan syarat Anwar bersetuju untuk 'mengabaikan' rakan-rakannya dalam Pakatan Rakyat. Boleh percaya ke tu? Dah...dahlah tu. 

Itu semua kerja sia-sia. Bercakap dan menanggis mengeluarkan 'air mata darah' sekali pun, tidak ada maknayanya. Anwar tak akan dibebaskan dalam masa yang terdekat ini bagi menjawat jawatan TPM. Tak akan Anwar mahu jawatan TPM tu, kerana seperti yang kita tahu, Anwar mengidam jawatan Perdana Menteri, bukan TPM. Kalau kita nak singkap dan selak segala pembohongan yang Anwar buat, melambak-lambak. Tapi, nak buat apa. buang masa sahaja. Untuk itu, kepada YB Datuk Rahman Dahalan, tutup topik yang sia-sia ini. Jangan dilayang keluara 69 tu. Memang dah tongang langgang. Dan...kalau boleh pastikan Anwar al-jub tu tidak mendapat layangan yang 'special' semasa di dalam penjara. Banduan tetap banduan. Jangan ada TV dibiliknya dan dibekalkan dengan 'aircon' dan sebagainya. Tiada VIP 'treatment' didalam penjara. Kerana, penjara adalah penjara. Dan.... .Anwar tetap peliwat. Wassalam ~ IBM.
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...