Friday, February 15, 2013

Aisah Ni Boleh Le Tahan Sikit Mulutnya....Tapi, Yang Seko Tu...


IBM dapat perkabaran Aishah telah dimasukkan ke Hospital Ampang Puteri dua tiga hari yang lepas kerana mengidap sakit deman panas. Tapi, tidaklah begitu serius. Sempat kawan IBM ni berbual dengan Aishah. Sambil-sambil tu korek jugalah kalau ada cerita-cerita yang sensasi dari Aishah. Terkeluar dari mulutnya. Katanya, dah hebuh di luar sana mengatakan bahawa dia adalah antara calon yang akan bertanding di PRU ke-13 nanti melalui tiket Pas.

Apapun katanya, jangan percaya akan cerita-cerita tu, Tunggu selepas PM bubarkan Parlimen, lepas tu barulah tahu samada dia akan di calonkan atau tidak. Dia tahu mahu membuat kenyataan yang belum pati. Sambil itu, Aishah menasihati rakan-rakan artis yang membuat 'Hijrah' supaya tidak menghentam melulu kepada pihak lain, sebaliknya 'Istiqamah' lah, itu yang lebih baik katanya. 

Dari situ, IBM mengambil satu kesimpulan. Jika nak dibandingkan Aishah ni dengan Abby Abadi, IBM rasa Aishah ni lebih baik sikit atau lebih baik perilakunya dari Abby. Abby memang HAMPASS!!. Mulut Abby berbau. Jangan dekat, bahaya. Bukan nak mengutuk, tapi, itulah realitinya. Sekian. Saya yang benar ~ IBM


WALAUPUN SAYA NI KALDAI, JIKA DITANYA, SAYA PILIH AISHAH. IKHLAS NI. KEH..KEH..KEH

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...