Wednesday, February 20, 2013

Ugut Keluar Pakatan, Cakap Hadi Tak Boleh Dipakai!!


MENGENALI HATI BUDI PEMIMPIN-PEMIMPIN PAShit...

HADI Awang si Presiden PAS baru-baru ini dipetik sebagai berkata PAS tidak kisah untuk keluar Pakatan Rakyat jika kerjasama itu tidak menguntungkan parti tersebut. Dari cara Hadi bercakap, seolah-olahnya Pakatan Rakyat itu adalah satu pertubuhan rasmi, berdaftar dengan Pendaftar Pertubuhan Malaysia dan layak bertanding dalam pilihanraya dengan menggunakan nama tersebut (Pakatan Rakyat).

Maka itu, keluar masuk Pakatan ini perlu diumumkan, dihebahkan malah didaftarkan kalau perlu seperti mana layaknya sebuah pertubuhan berdaftar yang lain. Hakikatnya, kita semua taulah, itu Pakatan lebih kurang macam pakat-pakat orang kahwin sahaja, ada kenduri pakat datang, habis kenduri pakat hilang.  Oleh yang demikian, memandangkan ia tidak berdaftar maka suka hati masing-masinglah nak masuk ke nak keluar ke, macam tandas awam.

Yang Hadi susah-susah nak umum buat apa, nak publisiti percuma? Tak perlu, itu pertubuhan haram, bukan ada peraturan whatsoever.  Hari ini keluar, besok masuk balik pun tak salah disisi mana-mana undang-undang.  Bukan itu sahaja, memandangkan ianya haram, apa yang dia janji pun tidak boleh pakai juga.

Sudah tentu kalau perkara ini kita bincangkan dengan kera-kera pakatan, ada sahaja jawapan dan alasan, walhal jauh disudut hati memang akui kebenaran perkara tersebut. Tapi sebab penulis orang UMNO, mati hidup balik pun depa tak akan mengaku yang mereka itu ditipu hidup-hidup. Tak mengapalah kalau dibodohkan, janji jangan akur dengan logik orang UMNO.

Anyway, kalau Hadi nak percaya sangat bahawa perkara ini (keluar masuk PAS dari Pakatan) penting dan maka itu perlu diumumkan, kita minat juga nak tahu, Hadi ada ke kuasa tentukan perkara tersebut? Bukankah perkara ini perlu dibincangkan dengan Majlis Syura Ulama dahulu, atau kisah kalimah Allah dulu berulang semula.

Kejap setuju, kejap tak setuju, mana satu betul entah. Tapi yang penting, kita semua tahu sekarang Hadi adalah Presiden PAS yang tidak ada kuasa, tidak ada gigi juga.  Nampak jawatan itu macam gah, macam demokrasi, tapi sebetulnya, sistem komunis juga yang PAS pakai.

ORANG PAS TAK NAK TUNGGANG AKU. KONONNYA AKU NI MALAS. KALDAI LE KATAKAN. TAPI, DEPA TU KENA TIPU HIDUP-HIDUP. AKU BOLEH DI TUNGGANG. AKU HANYA BUAT-BUAT BODOH DAN MALAS JE. KEH..KEH..KEH..

P/S : Memang depa-depa ni (pemimpin Pas) memalukan bangsa, agama dan negara. Terlalu mengikut dan tunduk kepada telunjuk DAPig. Sanggup hidung dicucuk dan jadi kuda/kaldai tunggangan demi untuk memusnahkan UMNO. Apa punya hati le Hadi Awang dan yang lain-lainnya. Hati Yahudi kot?. To me, ~ PAS IS DEAD ~ . Sekian dari saya ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...