Monday, February 18, 2013

Anwar Al-Juburi Serang Tan Sri Syed Mokhtar!!




Dalam ceramah Anwar Ibrahim di Kem padang, Kuantan, Anwar turut menyerang Tan Sri Syed Mokhtar dengan alasan kroni..... Untuk Anwar Ibrahim, mengapa anda menyerang Jutawan Melayu? Jika Anwar mengatakan Tan Sri Syed mokhtar sebagai kroni, bagaimana pula dengan Jutawan Cina dan India yang lain?
Mengapa Anwar tidak berani menyerang mereka?? Anwar hanya berani terhadap orang Melayu sahaja. Anwar Ibrahim juga turut kantoi berbohong dengan mengatakan "Gula Syed Mokhtar". Tahukah kita semua bahawa Raja gula di Malaysia ini adalah Mr Robert Kuok?? Beliau merupakan orang terkaya di malaysia dengan aset mencecah RM45.7 billion. Kekayaan Tan Sri Syed Mokhtar adalah hasil usahanya sendiri dan Anwar Ibrahim tidak perlu mempertikaikannya. Jika Anwar mahu bersaing dengan Tan Sri Mokhtar, bukalah perniagaan sendiri. Tak perlu lagi nak meminta dana daripada Yahudi.

Anwar seorang Melayu sepatutnya membela bangsa sendiri. Akibat gilakan pangkat hendak menjadi Perdana Menteri (PM) semua orang dia sanggup serang bukan sahaja menindas bangsa sendiri, tetapi turut bersekongkol bersama DAPig menjual Kalimah Allah.!

Bagaimana dengan Penang Port yang hendak di ambil oleh Tan Sri Syed mokhtar tetapi dihaslang oleh Kerajaan negeri Pulau Pinang dibawah kuasa DAP??

Baca di bawah

Mengapa Anwar buat-buat tak nampak tentang sikap rasis DAPig ini?? Tan Sri Syed Mokhtar berjaya memulihkan Pelabuhan Tanjung Perlepas sehingga berjaya mengembalikan RM6 juta EU setahun. Apa Kata Syed Mokhtar??


Anwar Ibrahim tak usahlah menunjuk-nunjuk kepada rakyat bahawa beliau pejuang melayu. Lihatlah apa yang telah beliau lakukan sewaktu Perhimpunan Bersih. Perniagaan terpaksa ditutup, jalan jem teruk...ada juga kenduri yang terpaksa dibatalkan.

Begitu juga yang terjadi sewaktu krisis ekonomi pada tahun 1997 sehingga mencadangkan Malaysia meminjam dengan IMF. Anwar lebih menyusahkan Rakyat di negara ini. IBM rasa semua orang setuju dengan penulis, sememangnya Anwar seorang yang mementingkan diri  sendiri. Dan, memang dia tidak layak untuk menjadi seorang PM kepada negara kita ini. Setuju semua?.........fikir-fikirkan, cuba elakkan diri anda dari di pengaruhi dan didekati oleh manusia yang bernama Anwar Ibrahim.

Jom kita T.I.B.A.I  dan kuncu-kuncunya di PRU ke-13 nanti. Sekian, dari saya yang benar ~ IBM
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...