Thursday, February 14, 2013

Siti Akan Kembali Aktif Bulan April Ini......

SEDIKIT BERITA HIBURAN. ASYIK BERITA POLITIK JE, BOSAN PULAK YE.......

BERITA gembira buat para peminat Datuk Siti Nurhaliza. Menurut katanya, dia akan kembali aktif pada bulan April ini. Kan apa, katanya sibuk menjaga suaminya, Datuk Seri Khalid Mohd Jiwa yang mengalami kecederaan selepas terlibat dalam kemalangan jalan raya di New Zealand pada 13 Disember lalu. Memang peminat begitu rindukan Datuk, dan peminat semua mendoakan agar Datuk Seri Khalid cepat sembuh. Insyallah. 

Sebaik je suami beliau sihat, insyallah beliau akan aktif kembali dalam bidang seni pada April depan. Kepada peminat Datuk Siti Nurhaliza, sabarlah menanti. Ada juga yang tanya, Datuk Siti tak tolong kempen ke di pilihan raya Umum-13 (PRU-13) nanti?. Seronok juga kalau tengok Datuk Siti berkempen dan jadi penceramah. Boleh le berentap dengan Ustaz PAShit yang tengah glamour dan hangat, juga dah jadi 3 suku kononnya sekarang ni, Ustazah Abby Abadi.

Semoga dunia seni terus berkembang di tanah air kita ini. Apa yang dirisaukan sekiranya pembangkang mengambil alih dan menerajui kerajaan ini, IBM takut dunia seni akan berkubur, disekat oleh pembangkang, terutamanya PAShit. Mintak tidaklah berlaku begitu. Tanpa dunia seni, dunia ini sunyi jadinya. Memang minat dengan dunia senia, tapi, tak ada rezeki nak jadi artis. Saya yang benar ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...