Monday, February 11, 2013

Bukti Bergambar : Anwar Syok Sendiri. Lantik Jadi PM Untuk Diri Sendiri!!!....


INILAH MANUSIA YANG GILAKAN JAWATAN. BELUM APA-APA DAH ANGKAT DIRI SENDIRI JADI PERDANA MENTERI. MANUSIA MURAHAN!!


Gambar kat atas ni antara sebuah gambar yang  sempat gua snap ketika berhenti disebuah traffic light di kawasan P.Pinang. Paling tak boleh bla. akibat keghairahan yang sudah lama mengimpikan Jawatan Perdana Menteri, akhirnya Anwar Ibrahim melantik  diri sendiri jadi PM. Inilah  satu-satunya orang yang  gua  belum lihat sebelum ini. Apakah cara dan tindakan ini antara salah satu cara melepaskan tensen Anwar Ibrahim yang terlalu inginkan sangat jawatan perdana Menteri Malaysia ini?


Paling  tak boleh bla mengiktiraf  diri  sendiri menjadi PM yang ke-7. Dibelakang Banner ini terdapat gambar Putrajaya. Dahulu mereka (Pembangkang) kata Putrajaya ini hanyalah membazir. tapi depa pulak yang terhegeh-hegeh nak pi Putrajaya.  Disebelah  Gambar Kapal Sink tue terdapat seorang ADUN Bukit Mertajam yang pernah mencetuskan kontroversi dengan kenyataannya  yang mengatakan"Melayu juga Pendatang"
IKHSAN DARI : [jarum_emas]


P/S ~  Nampaknya mimpi Anwar dan pakatan haram beterusan. Persolannya disini, apa akan jadi sekiranya mereka gagal menakluki Putra Jaya, Anwar pula gagal menjadi Perdana Menteri?.....IBM ada jawapanya, tapi mungkin tak serupa dengan jawapan yang ada dikepala korang semua, batul tak?.....tak apa, kita simpan jawapannya sehingga PRU ke-13 ni. Kita tengok sapa yang betul.Sekian dari saya ~ IBM.



Melayu dalam PAKATAN MEMANG TAK BERGUNA SAMA SEKALI.!

DAP KATA MELAYU PENDATANG  HANGPA SETUJU,! 

DAP NAK BUAT BIBLE DALAM BAHASA MELAYU PON HANGPA SETUJU.! 

MEMANG BETUL2 TAK GUNA PAKATAN RAKYAT NI.!


PRU 13.!! HANCUR PR!!

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...