Friday, February 15, 2013

Betul Le Tu.....PAShit Nak Kata Apa Lagi??

Betul le tu. PAShit nak kata apa lagi. Ini bukan IBM kata, tapi, Ulama Kelantan kata, dan yang terbaru ni, bekas Setiausaha Dewan Ulama Pas Kelantan kata. Tak caya, kenyatan beliau seperti di bawah tu. Bacalah......

Jadi, kepada penyokong-penyokong Pas yang terlalu fanatik tu, fikir-fikirkanlah. Jika dah terlanjur tu, baliklah ke pangkal jalan. Rasanya belum terlambat lagi. Pada PRU ke-13 nanti, jangan beri undi pada Pas. Haram. Sekian dari saya ~ IBM

WALAUPUN AKU NI KALDAI, TAPI TAHU JUGAK BERFIKIR. BUKAN MACAM DEPA TU, HAMPASS!!.  NASIB BAIK AKU BUKAN AHLI PAS. SELAMAT AKU. KEH..KEH..KEH..

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

2 comments:

  1. sudah dipaut tuan. maaf terlepas pandang sblm ini.
    slm perjuangan

    ReplyDelete
  2. Salam. Terima kasih anak Seberang. Salam perjuangan kembali. Ikhlas dari saya ~ IBM

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...