Sunday, February 17, 2013

Omegay : Perangai Anwar didedah!! Depan Tok guru PAShit Pijak Semut Tak Mati...Belakang PAShit Pijak Kasi MATI.....

 Mengenali Lebih Dalam Anwar Al-Juburi (Gay Tua)......

Raja AUTA Bin PEMBOHONG....Memang Le Suka Berbohong Untuk Kepentingan Tembolok Sendiri!

Semalam (10.02.2013) (mengimbas)....PKR telah menganjurkan Majlis Makan Malam Tahun Baru Cina 2013 anjuran Parti Keadilan Rakyat (PKR) Sabah. Dianggarkan sekitar 1500 orang hadir pada Majlis tersebut yang bertempat Putera Ballroom KK pukul 7:00-10:00mlm. Terdahulu DSAI dikhabarkan telah menghadiri Program Ceramah PKR bertempat di Kg. Paginatan Ranau, Forum Suara Anak Sabah (SUASA) dan seterusnya bergerak ke sesi Dialog DSAI bersama anak muda dan golongan profesional di Hotel Megah Tg aru setelah berucap pada Majlis Makan Malam Tahun Baru Cina tersebut.

Habis Rakyat Sabah Di Kelentongnya..........

Ulasan pengarang,
Majoriti yang datang terdiri daripada ahli-ahli PKR yang datang dari seluruh negeri Sabah. Pengarang beranggapan, tindakan memanggil dan mengarahkan setiap daerah di negeri Sabah untuk menghantar wakil pada Majlis tersebut ada kaitan dengan nasib yang menimpa Program DAP yang hanya dihadiri oleh kurang daripada 50 orang hadirin meskipun disajikan dengan makanan percuma.

Namun bukan itu yang menjadi tumpuan Pengarang, fokus utama pengarang lebih kepada slot ceramah DSAI kepada hadirin. Akhirnya seperti yang pengarang duga, isu kalimah Allah akan berkumandang dan akan dimainkan oleh DSAI. Dan untuk isu kalimah Allah, DSAI telah membuktikan beliau lebih arif tentang soal agama berbanding dengan Nik Aziz dan Hadi mahupun Majlis Syura PAS. Kalau Pengarang ulas tanpa bukti nanti orang-orang PR dan Cybertrooper yang dibayar gaji ribuan ringgit pasti akan tuduh pengarang suka menfitnah. Oleh itu, anda tonton sendiri video tersebut. - klik sini untuk seterusnya.

Raut muka yang mempunyai seribu...beribu-ribu muslihat dan perasaan benci terhadap semua musuhnya. Itulah wajah Anwar gay sebenar yang kaki kelentong dan pembohong.

P/S : Yang hairannya, kenapa masih ramai lagii pengikut-pengikut si Nuar ni. Ramai yang masih percaya kat beliau, terutamanya pengikut-pengikut PAShit....ini yang IBM tak faham. Lepas baca ni, korang fikirlah habis-habis, masak-masak. Jangan ada sedikit pun kepercayaan terhadap Anwar di kepala korang. Sekian. saya yang benar ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...