Wednesday, February 27, 2013

SIMBOL 'T' JADI FENOMENA DI BUMI KELATE..


' T ' Untuk TUKAR & TRANSFORMASI



Kini fenomena simbol ' T ' sudah menular ke seluruh bumi Kelate dan rakyat Kelate semakin bersemangat untuk menukarkan pemerintahan Kelate pada PRU kali ini. 

Golongan muda telah mual dengan janji-janji palsu yang ditaburkan dan kini MEREKA mahu berubah...TUKARRR...

dan lagi...


dan ini yang terbaik...rakyat mula yakin...


Bila lagi kalau tidak sekarang. Gelonbang 'merah' telah melanda di Kelantan. Alhamdulillah sambutanya memang amat mengalakan. Pas sudah  mula goyah. Laungan 'TUKARRR'!! begitu kuat didengar, rakyat Kelantan tak sabar-sabar untuk menyambut kerajaan yang baru, kerajaan yang bertanggunjawab, kerajaan yang akan membawa perubahan besar kepada rakyat Kelantan. Itulah dia Kerajaan Barisan Nasional (BN), kerajaan untuk semua.

Transformai yang DS Najib ilhamkan, benar-benar membawa seribu makna, benar-benar menolong rakyat, rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan. Oleh itu, janganlah cuba -cuba nak tukar kerajaan pada PRU ke-13 nanti, dan kita pastikan BN terus memerintah negara kita ini. Maka, sudah wajiblah di Kelantan, Pulau Pinang dan Selangor kita kan tukar kepada kerajaan baru, iaitu kerajaan BN, insyallah. Fikir-fikirkanlah dan RENUNG-RENUNGKAHLAH demi masa depan anak-cucu kita nanti. ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...