Friday, February 22, 2013

INILAH AKIBATNYA BILA UMAT ISLAM BERPECAH......

 Manusia keparat, wajib tangkap dan bunuh saja

LARA VIRIKS yang sebelum ini pernah menerima kecaman seluruh dunia dengan penyiaran Lukisan gambar menghina Nabi Muhammad s.a.w. Bagaimanapun, beliau memberitahu akan mendedahkan lagi gambar Nabi Muhammad s.a.w diacara Pameran di Bandar Maimoe. 

Memang kurang ajar, memang biadap Mat Saleh seko ni. Apa tindakkan kita sebagai umat Islam di dalam hal ini?....penghinaan demi penghinaan terhadapa Islam sekaran ini. Sedih, sungguh sedih. Berikut dipaparkan lukisan yang dipamerkan sebelum ini diakhbar harian Sweden, Norikes Allehanda pada tahun 2010 :
Sial punya pelukis...... 

Ini dah lebih.....DAPig memang suka le tengok gambar-gambar seperti ini...memang babi punya pelukis.

Persoalannya, mengapa dia begitu kurang ajar, biadap dan berani melakukan penghinaan ini?. IBM merasakan ini semua berlaku kerana Umat Islam di Sweden popularasinya sebanyak seratus ribu orang sahaja.Begitulah yang terjadi jika Umat Islam menjadi minority, mereka tidak ada kekuatan untuk menentang.

Inilah mengapa UMNO mengajak PAS bersatu namun ditolak oleh Tok Guru Nik Aziz yang katanya UMNO lebih jahat dari DAPig.

Tak mengapalah jika PAS kata UMNO itu jahat, tapi, sekurang-kurangnya kerajaan pimpinan UMNO/BN masih lagi mendirikan Masjid, Agama Islam adalah Agama Perseketuan dan Bahasa Melayu adalah bahasa rasmi.

Oleh kerana PAS mengatakan DAP itu lebih baik dari UMNO, apabila DAP mintak 'Kalimah Allah' untuk bukan Islam, Nik Aziz turut setuju, akur dengan pemintaan DAP itu. Tapi, setelah didesak dan ramai yang tak setuju, Nik Aziz terpaksa buat pusing 'U' di last-last minit sebab, baru perasan dirinya sudah tua dan nyanyuk apabila mengeluarkan perkataan yang bukan-bukan. RENUNG-RENUNGKANLAH ~ IBM

SEBODOH-BODOH AKU, KALAU AGAMA AKU DIHINA AKU AKAN BANGKIT BERSAMA-SAMA BANGSA KU UNTUK MEMPERTAHANKANNYA, TAPI TIDAK PARTI PAS NI, HANCUSS. BERJANGGUT JE LEBIH MENGALAHKAN NABI, TAPI, HABUK PUN TARAK. KEH..KEH..KEH..

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...