Thursday, February 14, 2013

PANAS!! @abby_abadi112 Jadi Bodoh Kena SOUND!!

Keceluparan mulut Abby Abadi akhirnya dibalas dengan mudah oleh Pengikut Twitternya... Sangat memalukan, status tweet yang dirasakan oleh beliau sebagai SENJATA untuk memerli kerajaan akhirnya memakan diri beliau sendiri... 

Rasa macam bodoh... Alahai Abby...Rasakan, buku bertemu ruas, padan muka. Lepas ni apa pulak posting Abby gila di twitternya?.....IBM pun nak follow
~ IBM

NASIB BAIK AKU NI KALDAI, KALAU TIDAK KENA AKU MACAM SI ABBY BODOH TU. INGATKAN AKU JE YANG BODOH...RUPA-RUPANYA ABBY LAGI BODOH...KEK..KEK..KEK.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

4 comments:

  1. Salam Pengundi Baharu,

    Biarkalah dia kekal, BEBAL ABADI bersama PAShit....masuk PAShit masuk syurga...kah..kah..kah....HAMPEHHHH!!

    ReplyDelete
  2. Gua tak pelik bila "seorang" artis masuk PAS. Tapi gua pelik bila "berpuluh" ulama Kelantan pula menyokong UMNO.

    ReplyDelete
  3. NutCrakeer,

    Sebenarnya ulama di Kelantan sudah lama menyimpang rasa malu terhadapa apa yg parti mereka (Pas) telah lakukan kepada Umno. Segala cacian, kafir mengkafir, fitnah menfitnah terhadapa org Umno, kini para ulama di Kelantan sudah mula insaf akan kesilapan mereka.

    Perjuangan mereka dgn Pas , sia-sia. Maka, kini kesedaran itu telah timbul dan mereka (ulama) meyokong Umno. Alhamdulillah. satu pertanda baik yg Kelantan akan bertukar kerajaan. pd PRU ke-13 nanti.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...