Saturday, February 23, 2013

HADI, NIK AZIZ BAKAL DIHUMBAN DARI PAS??


ULAMA PAS DIDESAK ADAKAN MUKTAMAR KHAS UNTUK SINGKIR HADI, NIK AZIZ.. 


PAShit terus bergolak. Ahli-ahli parti mula merasa bosan dan terttipu oleh pucuk kepimpinan Pas yang sudah banyak menyimpang dan lari perjuangan asal parti. Mereka merasakan mereka telah tertipu. Maka banbgkitlah rasa kebencian dan hilang kepercayaan terhadap perjuangan parti. Jesteru, bekas Ahli Jawatankuasa Ulama Pas Pusat, Wan Ismail Wan Ahmad, menggesa Ulama parti itu mengadakan muktamar khas bagi mengemukakan usul undi tidak percaya terhadap Presiden, Datuk Seri Abdullah Hadi Awang dan Mursyidul Amnya, Datuk Nik Aziz @ Pok Nicky Ajis sekiranya ingin memperbetulkan dasar parti.

Beliau berkata, dua pemimpin terbabit perlu disingkir sekiranya ingin mengembalikan Pas kepada landasan perjuangan sebenar. Disebabkan dua eko pemimpin ini yang banyak 'kluk klek' (kerenah), PAShit telah dilabelkan sebagai hilang pendoman. Mereka tidak konsisten terutamanya dalam isu kalimah Allah sehingga DAPig kian berani mempertikaikan penggunaan kalimah suci itu.

Sebagai seorang pemimpin, lebih-lebih lagi bila dikatakan pemimpin yang memperjuangkan Islam, mereka mesti tegas, tetapi sebaliknya pula yang ditunjukkan dua eko pemimpin Pas ini. Sebab itu mereka harus disingkirkan, katanya kepada Utusan malaysia semalam. Seterusnya beliau berkata, kredibiliti serta  intergriti Abdul Hadi dan Nik Aziz wajar disingkirkan berikut kenyataan mereka tidak konsisten terutama dalam perkara membabitkan akidah sehingga mengundang keraguan dan kemarahan umat Islam.

Dalam Mesyuarat Tertinggi Pimpinan Pakatan Rakyat (PR) pada 8 januari lalu, Abdul Hadi merupakan salah seorang pemimpin Pakatan Pembanglang yang bersetuju kalimah Allah digunakan oleh bukan Islam dan Nik Aziz turut sepakat dengan persetujuan tersebut. Bayangkanlah, pemimpin Islam apakah mereka ini?...RENUNG-RENUNGKAHLAH.. IBM

KALAU DIFIKIR-FIKIRKAN, AKU LAGI CERDIK DARI KEDUA-DUA EKO PEMIMPIN PAS TU. BERCAKAP IKUT SUKA HATI. ADA OTAK TARUH KAT LUTUT. APA BARANG. KEH..KEH..KEH..
~ PAS IS DEAD ~

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...