Tuesday, February 19, 2013

Malaysia - Singapura Beri Lampu Hijau Kepada Sistem Keretapi LAJU...

WOW......CHANGIHNYA!!

Malaysia dan Singapura bersetuju membina sistem keretapi laju antara Kuala Lumpur dan Singapura menjelang 2020. Dalam kenyataan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan rakan sejawtnya, Lee Hsien Loong menggangap projek itu adalah pembangunan strategik yang akan menambah baik perhubungan antara kedua-dua negara dalam perbincangan 90 minit.

Tanpa menyatakan angaran kos, Datuk Seri Najib berkata, projek itu akan menjadi titik perubahan dalam hubungan dua hala dan cara dunia melihat Malaysia dan Singapura.

Satu pertemuan yang menguntungkan kedua-dua negara dan pembangkang dah tentu cuba sabotaj dan terus membangkang... 

Muka-muka pembangkang yang iri hati dengan pembangunan pesat negara. Mereka akan cuba mencari jalan supaya projek seperti itu kan gagal. Itulah sikap pembangkang

P/S : DAPig di antara orang yang paling bengang dan Anwar akan cuba main jarum, Pas pula hanyalah tumpang dan jadi 'Yes' man saja. Apa pun....Najib juga yang terbaik!! Sekian dari saya ~ IBM


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

2 comments:

  1. berapa pulak kos dia? lalu tanah mana? nanti kena usik ke tanah melayu atau tanah cina?

    semua ni kena perhatikan..kat johor ni pun dah banyak tanah malaysia, orang singapork yang jajah..guna nama orang melayu, orang malaysia..beli hartanah berharga juta juta..tu belum campur syarikat syarikat singapork yang berebut ambik projek kat johor tu..

    jangan sampai negara tergadai dah ler..

    ReplyDelete
  2. Salam YB Raz,

    IBM yakin, DS Najib tidak akan menyusahkan rakyatnya, terutamnya orang-orang Johor. Tentang kos nya tu, ofcourse akan di kaji dgn teliti dan pastikan org Singpork tidak mengaut keuntungan yg berlebihan.

    Insyallah, negara tidak akan tergadai, kecuali kalau pembangkang menjadi kerajaan. Itu amat berbahaya!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...