Wednesday, March 30, 2011

9 Kerusi DUN Selangor bakal dirampas : Muhyiddin

Assalamualaikum para pembaca yang budiman.

KUALA LUMPUR - Barisan Nasional (BN) telah mengenal pasti sembilan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) di Selangor yang berpotensi untuk di rampas kembali pada Pilihan Raya Umum ke-13 bagi membolehkan BN kembali menerajui negeri itu.

Timbalan Pengerusi BN, Tan Sri Muhyiddin Yasin, yang juga Timbalan Perdana Menteri berkata, walaupun menghadapi tentangan hebat daripada pembangkang, ia bukan mustahil dicapai jika mendapat kerjasama semua parti komponen BN.

Kata Muhyiddin, "Strategi sudah mula diatur untuk menebus kembali sembilan kawasan DUN berkenaan untuk memastikan kita mendapat semuala Selangor."

Beliau bercakap kepada pemberita selepas Majlis Ramah Mesra di Sekolah Menengah Kebangsan Taman Tasik Ampang, semalam. Berdasarkan sambutan dan interaksi yang diterima sepanjang lawatan itu, Muhyiddin yakin rakyat di Selangor mula memberi penilian positif kepada kerajaan.

Ayuh rakyat Selangor, bangkit dan kembali bersama BN untuk merampas kembali negeri Selangor dari Pakatan Rakyat. Malaysia boleh, rakyat Selangor boleh...!
Ikhlas dari : IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...