Wednesday, March 23, 2011

Anwar jadi pengarah video seks..?..Panas!..Panas!

"Usah guna 'isu kelambu ' Anwar lemahkan PR - Khir toyo

Assalamualaikum Semua.

Isu Video seks yang melibatkan seorang pemimpin kanan Pakatan Rakyat hangat di perkatakan sekarang ini. Barisan Nasional (BN) digesa supaya tidak menggunakan isu-isu Kelambu Datuk anwar Ibrahim bagi melemahkan Pakatan Rakyat (PR), terutamanya menjelang Pilihan Raya Sarawak.

Ini di suarakan oleh bekas Ketua Pembangkang dan juga bekas Menteri Besar Selangor, Dr Mohamad Khir Toyo. Rakyat tidak mengukur keburukan pemimpoin politik tetapi menilai kejayaan pemerintah dalam bidang ekonomi, keselamatan dan pendidikan yang sedang dilaksanakan.

Beliau khuatir ianya kemungkinan video sebegini dicipta oleh mereka yang mahu memerangkap BN. Jika BN terlalu ghairah memainkan isu ini dan akhirnya terbukti lelaki tersebut bukan Anwar, maka Anwar akan mendapat kemenangan besar dari segi popularitinya.

Bagi pandangan saya, sekirannya ada lelaki lain yang hampir seeras dengan Anwar mengaku beliau lelaki dalam video berkenaan, maka ia boleh menukar persepsi ramai. Dan saya beranggapan ini adalah perangcangan rapi yang di buat oleh Anwar Ibrahim, dan saya yakin dialah pengarah Video Seks ini. Anwar memang licik, dia boleh buat apa saja bagi mengaburkan mata rakyat, bahawa dialah 'Mr Clean', dia di fitnah dan sebagainya. Anwar adalah orang yang paling bahaya di Malaysia sekarang ini.

Saya tidak mengatakan lelaki dalam video tersebut ialah Anwar kerana saya belum menontonya. Tapi saya ada jalan untuk mendapatkan video tersebut. Soon, very soon - IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...