Saturday, March 26, 2011

Nik Aziz Malu, tapi nak....

"Saya berasa seolah-olah berada di negara lain. Tak tahu kenapa pemimpin berbangsa Melayu dan beragama Islam seperti menjadi individu tidak bermoral." - Nik Aziz

ASSALAMUALAIKUM SEMUA RAKAN-RAKAN YANG SAYA MULIAKAN.

Isu penayangan video aksi seks membabitkan pemimpin atasan Parti Pembangkang. Mursyidul Am Pas menyifatkan penayang video aksi seks secara terbuka sebagai tidak bermoral. Mengikutnya, lebih memalukan apabila perbuataan tersebut itu didalangi tiga 'individu bergelar' dan pernah menjadi pemimpin sebuah kerajaan.

Kalau rakan-rakan pembaca masih ingat, Nik Aziz pernah mengatakan dia MALU menjadi bangsa MELAYU. Terkini dia pula merasa MALU dan berasa dia seolah-olah berada di negara lain. Statement apa ni..?...Nik Aziz melalut lagi.

Jelas, komen yang beliau buat adalah semata-mata menyalahkan pihak yang mendedahkan video aksi seks kepada umum. Mereka, katanya patut menunjukkan tauladan yang baik, bukan mempamerkan keaiban orang lain. Dengan erti kata lain, Nik Aziz merestui apa yang di lakukan oleh ketua Pembankang tersebut (sekiranya betul dia). Adakah Nik Aziz sudah melihat video seks tersebut.? Mungkin dia nak tengok, tapi MALU.......

Bagi pandangan cetek saya, sekiranya betul dan sohih dia, ibarat kata perpatah : 'Bangkai gajah tidak boleh di tudung dengan saji' kerana dia akan terdedah jugak. Ini menunjukkan karier politik Anwar akan berkubur.
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...