Saturday, March 5, 2011

Kesian...belum apa-apa Pas dah kena 2-0


Assalamualaikum semua.
Ibarat main bolasepak. Belum habis 90 minit Pas dah kena 2-0...Hehehe.....

[SUMBER DARI : UMNOLINE]

JASIN, 5 Mac - Kurang 12 jam sebelum hari pengundian bermula Barisan Nasional (BN) sudah mendahului calon Pas, 2 – O, begitulah kata Ketua Menteri, Datuk Seri Ali Rustam ketika menghadiri Majlis Perasmian Mesin & Pelancaran Produk 3G dan Chantek OK di Kawasan Perindustrian Merlimau di sini.

“Belum apa-apa Pas dah kena dua kosong sebab awal-awal lagi kita dah dapat dua undi. Calon kita Roslan dan isterinya pengundi di sini… calon Pas orang luar tak mengundi di sini.

“Kalau campur dengan 242 pekerja di sini, kita dah dapat 254 undi”, katanya merujuk kepada pekerja Kilang Heritage Drinks Industries pengeluar produk Orang Kampung yang secara spontan melaungkan slogan “Hidup BN”.

Tegas beliau lagi pengundi di Merlimau perlu memberi sokongan padu kepada calon BN bagi memastikan pembangunan di kawasan ini terus rancak terutama peluang-peluang pekerjaan kepada rakyat tempatan.

“Jangan tersalah pilih…. Jangan pilih parti lempeng (Pas)…. mereka datang bukan nak tolong pengundi…. calon mereka pun tak mengundi sini”, ujarnya.

Beliau seterusnya yakin dengan sokongan warga industri serta pengundi-pengundi baik dari kaum Melayu, Cina dan India.

“Mudah-mudahan kita boleh menang dengan cemerlang esok”, katanya. -MediaUMNO

KESIAN KAT PAS YE. PENAT-PENAT BERKEMPEN, TAPI HASILNYA TIADA. RAKYAT DI MERLIMAU TETAP AKAN MENOLAK MEREKA. BERKUBURLAH WAHAI PAS - IBM

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...