Saturday, April 7, 2012

Kedayusan Azmin Ali Lengkap Dengan Hipokritnya!!



TENTU sekali kem Azmin Ali dan Zuraidah Kamaruddin di Ampang segera menafikan tentang sekumpulan ahli-ahli PKR yang mendesak agar Azmin Ali menjawab tuduhan yang dilemparkan oleh banyak pihak terutama sekali Hasan Ali mengenai pemilikan harta serta sahamnya. Malah Azmin Ali juga didesak keluar dari PKR sekiranya tidak mampu menjawab tuduhan berkenaan.
Dua hari sudah, Azmin Ali hanya mampu menjawab tuduhan tersebut hanyalah fitnah. Dia bagaimanapun, masih tidak menerangkan bagaimana dia memperolehi kekayaan yang sangat luar biasa walaupun latar belakangnya hanyalah dari golongan bawahan. Begitu juga latar belakang keluarga isterinya. Azmin bagaikan buntu untuk menceritakan mengapa dia boleh jadi terlalu kaya selepas dia bekerja untuk Anwar Ibrahim.
Kalau di Parlimen dan ketika ceramah-ceramah awam, Azmin kelihatan seperti seorang pejuang kesucian yang sangat hebat. UMNO dan segala akar umbinya terlibat dalam rasuah saja. Tidak ada yang dibuat oleh UMNO melainkan rasuah dan penyelewengan. Namun semua tuduhan itu sekadar satu tuduhan tanpa bukti-bukti spesifik.
Apabila perkara yang sama berbalik kepadanya, Azmin Ali segera memusingkan cerita. Taktik yang digunakannya, sama ada membuat penafian atau pun menutup mulut, boleh dikesan dan diperhatikan dengan mudah.
Di Ampang, cerita tentang Azmin Ali menggunakan proksi bersama-sama Zuraidah Kamaruddin untuk membolot kontrak-kontrak serta tender-tender yang dikeluarkan oleh MPAJ, bukan lagi cerita rahsia. Hampir semua orang tahu cerita tentang penyelewengan dan skandal tersebut. Apatah lagi kerja-kerja jahat Azmin Ali dan Zuraidah Kamaruddin dibantu pula oleh pegawai kanan MPAJ yang sememangnya diketahui, cukup lanun semenjak Pakatan Rakyat memerintah Selangor.
Dalam pendedahan yang dibuat oleh Anuar Shaari, persoalan yang ditimbulkan adalah tentang pembelian saham yang luar biasa jumlahnya walaupun pada ketika pembelian tersebut dilakukan, Azmin Ali hanyalah seorang kakitangan kerajaan berjawatan biasa.
Pendedahan yang dibuat itu telah digunakan dengan sebaik-baik mungkin oleh Ketua Penerangan PKR Ampang, Mohd Isa Mohd Saidi yang mendesak agar Azmin menceritakan perkara sebenar atau keluar parti. Zuraidah Kamaruddin yang diketahui sebagai seorang pembodek paling hebat, segera bertindak. Identiti Mohd Isa Mohd Saidi segera diperburukkan dengan tujuan untuk membunuh kredibiliti lelaki berkenaan.
Taktik tersebut pernah dilakukan dengan sebebas-bebasnya oleh Anwar Ibrahim sewaktu dia cuba MEMBUNUH Tun Dr. Mahathir. Untuk menyedapkan cerita, dikatakan pula Tun Mahathir telah menfitnahnya, padahal yang melakukan fitnah adalah Anwar Ibrahim sendiri.
Isa Saidi (gambar kiri) menerima nasib yang sama. Zuraidah mengeluarkan kenyataan kononnya, Isa Saidi telah menjadi ahli UMNO semenjak 2009 tetapi yang menariknya, Isa Saidi dilantik sebagai Ketua Penerangan PKR Ampang pula pada 2010. Semenjak bila pula PKR tegar seperti Zuraidah mempercayai orang UMNO sehingga perlu melantik orang UMNO menjadi Ketua Penerangan PKR Cabang?
Isa Saidi juga dikatakan muflis. Dan sebagai seorang muflis, maka Isa Saidi tidak mempunyai sebarang akses untuk mengkritik Azmin Ali.
Bagus betul amalan yang dilakukan oleh  Zuraidah Kamaruddin dan PKR. Pada ketika mereka melalak-lalak menuntut kebebasan bersuara, mereka sendiri mengamalkan budaya kasta dan memandang rendah kepada orang yang bergelar muflis. Di dalam PKR, muflis bermakna orang tersebut tidak mempunyai sebarang hak untuk bersuara atau menyatakan bantahan mahupun pendapat!
Itu hipokrit Zuraidah Kamaruddin dan PKR. Bagaimana dengan Azmin Ali sendiri?
Azmin Ali sememangnya seorang yang sangat hipokrit dan munafiq. Itu memang jelas. Kita tolak ke tepilah hubungan sulit antara isterinya dengan Anwar Ibrahim, tetapi dalam kes terbaru tentu semua orang masih ingat bagaimana Azmin Ali berlagak baik menolak kenaikan elaun Ahli-Ahli Parlimen. Permainan politik murahan yang ditunjukkan oleh Azmin Ali dan rakan-rakan Pakatannya, menjadi HIPOKRIT TERBESAR apabila Azmin Ali sebagai Ketua WIP DUN Selangor, tidak membantah langsung, bahkan menyokong kenaikan elaun ADUN-ADUN Pakatan Selangor.
p/s : IBM Kata, "Malas nak komen lebih. Apapun kita tunggu penedahan terbaru yang akan dibuat oleh Mohd Isa Saidi terhadap Azmin dan Zuraida @ Mak Lampir yang akan menggegarkan PKR, termasuk 'punahsihat'nya, Anwar Ibrahim. Kita tunggu."
SUMBER BERITA : SELANGOR DAILY.COM ~ TERIMA KASIH
TERIMA KASIH JUGA KERANA SUDI MEMBACA

2 comments:

  1. sama-sama kita berjuang mempertahankan tanah air....

    ReplyDelete
  2. Salam Malaysia Bangkit,

    Ya...betul tu. Sama-sama le kita, kerana perjuangan kita masih belum selesai...:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...