Saturday, June 25, 2011

99.9 peratus serupa Anwar, memang Anwar, wajib letak jawatan

DARI MEJA IBM :
ASSALAMUA'LAIKUM W.B.T SALAM UKHWAH DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA


- Datuk Seri Anwar Ibrahim wajib meletakkan segala jawatan selepas dua pakar dari Amerika Syarikat (AS) mengesahkan lelaki dalam klip vodeo seks yang ditayangkan oleh Trio Datuk 'T' menyerupai Ketua Pembangkang itu. Pakat dari Amerika Syarikat itu juga menyatakan tidak ada sebarang 'tempeling' (diubah-ubah) serta 'superimpose' ( imej ditindih).

Oleh itu, saya dan ramai berpendapat, Datuk Seri Anwar wajib letak jawatan. Jangan lagi nak berdolak-dalik, putar-belit dan cuba berbohong lagi. Semuanya sudah jelas. Letaklah semua jawatan seperti sebagai Ahli Parlimen Pematang Pauh, Ketua Pembangkang, Ketua Umum dan Penasihat PKT, juga jangan lupa Penasihat ekonomi Selangor.

Semalam, Trio Datuk 'T' telah di jatuhkan hukuman oleh Mahkamah di atas kesalahan menyebar video seks ketua Pembangkang tersebut dan di denda. Mereka semua mengaku bersalah. Kini, timbul persoalan dari orang ramai, begitu juga saya. Bila pula pihak Mahkamah akan mendakwa Datuk Seri Anwar setelah mendapati pelaku di dalam video seks itu adalah Anwar Ibrahim, dan di Mahkamah manakah beliau akan di dakwa..?

DATUK JOHARI TAK PERCAYA BAHAWA PELAKUNYA ANWAR

- Bagi Ahli Parlimen Sungai Petani Datuk Johari Abdul (gambar), bermati-matian menyangkal bahawa pelaku di dalam klip video seks itu bukan Datuk Seri Anwar. Semalam video tersebut telah ditayangkan di Ibu Pejabat PKR.

Kata beliau, masih ragu-ragu mengenai bayang-bayang, alat kawalan jauh dan tisu dalam adegan video tersebut.

P/S. Kita tunggu perkembangan selanjutnya....tungguuuuuuuuu..!
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...