Sunday, June 19, 2011

Khalid gagap kata : jaan...gan haa....lang


DARI MEJA IBM :
ASSALAMUA'LAIKUM W.B.T SALAM UKHWAH DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA

"Ka..ka..lau berhimpun di..di stadium, tiada umph..ma..ma..cam protes dalam bi..bilik air. Usah se..se..kat kemaraan raa..kyat." Khalid Ibrahim

Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim juga berpendapat perhimpunan Bersih 2.0 pad 9 Julai ini adalah satu perhimpunan rakyat yang bersih dan di buat secara tertib. Kerajaan mesti berani berdepan dengan rakyat, katanya lagi.

Menurutnya lagi tindakan menahan kemaraan rakyat untuk ke perhimpunan itu atau undang-undang terlalu ketat seperti di Mesir akan menyebabkan rakyat akan merontak. Dalam pada masa yang sama beliau, menyifatkan cadangan sesetengah pihak supaya mengadakan perhimpunan Bersih itu di dalam Stadium menyebabkan orang lain tidak nampak dan tiada kesan.

Kalau perhimpunan di adakan di dalam Stadium , tiada 'Umph'..umpama protes dalam bilik air., katanya.

KOMEN IBM : STATEMENT DARI ORANG BODOH. SI GAGAP NI MEMANG TAK LAYAK JADI MENTERI BESAR. PATUT LE NEGERI SELANGOR DAH NAK HAMPIR BANKRUP SEJAK PR MENGAMBIL ALIH DAN MENJADI KERAJAAN.

2 comments:

  1. Salam IBM,
    Dia ni dulu kalau terus jadi Cikgu, bebudak pun akan ketawakan dia.

    ReplyDelete
  2. enalrahim : Salam. Semasa si gagap ni dlm Umno, dia beertanding ketua cawangan, tapi sayang dia kecundang dgn seorang pemandu teksi. amat memalukan. Dan tiba-tiba pulak dia menjadi Menteri Besar.

    Memang dah rezeki dia kot. Tapi, dia dah mula tak sedar diri. Mangkin lama gagapnya semangkin teruk. Maka , wahai rakyat negeri Selangor, harus tahu apa nk buat di PRU ke 13 nanti....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...