Thursday, June 23, 2011

Yang Syok Tidak Didakwa, Pemberi Maklumat Dapat Bahana..Dunia..Dunia...!

DARI MEJA IBM :
ASSALAMUA'LAIKUM W.B.T SALAM UKHWAH DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA



Selepas dua kali dikhabarkan 'Datuk T' akan dihadapkan ke muka pengadilan berhubung kes tayangn video seks yang di dakwa mirip seorang pemimpin pembangkang, akhirnya tiga individu berkenaan di minta hadir ke Kompleks Mahkamah Jalan Duta esok untuk pendakwaan.

Berita ini telah tersabar melalui kiriman SMS oleh salah seorang dari mereka. Dalam SMS itu menyebut : "Datuk 'T ' akan dicharge di Mahkamah Jalan Duta pada jam 8 pagi, 24 Jun 2011. Harap Maklum."

Pada 21 Mac 2011 lalu, tindakan mereka mengejutkan negara setelah bertindak mempertontonkan rakaman aksi seks yang didakwa pelakunya seorang pemimpin tinggi PKR bersama wanita muda, dikatakan seorang pelacur.

Mari Kita Dengar Komen Anwar Dalam Kes Ini :


ANWAR YAKIN DATUK T TIDAK DIDAKWA

SHAH ALAM - Ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, beliau tidak yakin Datuk 'T' akan didakwa Jumaat ini memandangkan kes yang menimbulkan pelbagi persoalan itu telah ditangguhkan selama beberapa bulan.

Menurutnya, penyebaran video tersebut masih lagi beluas tanpa sebarang tindakan oleh Kerajaan, polis dan Kementerian Dalam Negeri (KDN).

"Mustahil bagi bahan lucah seperti itu mendapat publisiti dan dikeluarkan beribu-ribu," katanya pada sidang media di lobi Parlimen semalam.

Beliau mendakwa hanya tuduhan minimun akan dikenakan ke atas ketiga-tiga bagi meredakan desakan yang timbul.

"Saya yakin pihak berkuasa akan menghapuskan kes itu kecuali apabila ia merujuk kepada pemimpin pembangkang atau rakyat biasa," katanya.

BILA MASA ANWAR JADI BOMOH NI ?. MACAM DIA TAHU JE MAHKAMAH AKAN MENGENAKAN HUKUMAN YANG MINIMUN PADA DATUK 'T'. APA LE BANGGANGNYA SI ANWAR NI. BELUM LAGI DIDAKWA...TUNGGU ESOK, BARU CERITA. SEBENARNYA ANWAR DAH KECUT. ANWAR TAKUT-TAKUT DENGAN BAYANG-BAYANG SI PELACUR CINA TU...HEHEHE... SALAM. - IBM

2 comments:

  1. Assalam Bro

    PAS kata berdosa bongkar aib orang... Tapi kalau fitnah ala PAS dapat pahala sebab menegakan kebenaran...hehehee... Itu sebenarnya serampang 2 mata.. Ceritanya akan berkait dengan pelaku tersebut. Dia nak lagi ke mana...

    ReplyDelete
  2. W'kumussalam bro. Memang itulah falasafah org PAS. Bagi mereka fitnah mengikut fatwa pemimpin2 mereka adalah halal.

    Pendekan cerita, si Al-Juburi ini akan ke Sg buloh akhirnya...we wait n see..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...