Wednesday, February 27, 2013

DAP MEMANG SIAL. LEBIH SIAL DARI KOMUNIS!!

LIHATLAH betapa biadapnya DAPig ini yang mengarahkan MPPP menurunkan dan membuang bendera 1 Malaysia yang dinaikkan oleh Barisan Nasional (BN) Pulau Pinang semasa kunjungan Perdana Menteri sempena sambutan Tahun Baru Cina baru-baru ini. 

Bukan setakat memerintah MPPP mengangkut kesemua bendera 1 Malaysia untuk dibuang, malah BN juga turut akan disaman sebanyak RM10 setiap 1 bendera. Jumlah semua bendera yang dikutip oleh MPPP sebanyak 9,500 bendera dengan lagak Ahli Majlisnya menjalankan gerak kerja ala komunis. 

Bagi pandangan IBM, sebenarnya DAP sakit hati melihat 'gelombang biru' yang mana kebangkitan dan sokongan rakyat Pulau Pinang terhadap BN bertambah. Begitulah sifat DAP betapa 'rasisnya memerintah. Sejak 2008 sehingga ke hari ini penduduk Melayu di halau keluar dan berhijrah seramai dua puloh ribu lebih. Melayu terus menerus menjadi minority di sini. Sampai bila? Fikir-fikirkanlah dan RENUNG-RENUNGKAHLAH ~ IBM

SEDARLAH MELAYU PAS & PKR

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

4 comments:

  1. DAP memang sial. Penang dah jadi macam singapura...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Pengundi Baharu,

      Memang betul. DAPig memang sial. Kalau tidak di rampas balik Pulau Pinang dari tangan DAPig, sah..Penang akan jadi Singapura dan kemungkinan akan jadi sebahagian dari singapura....apa kata melayu Pulau Pinang?...sanggupkah menjadi hamba di negeri sendiri?....fikir2kan..

      Delete
  2. dap memang komunis dari dulu aku tau,pas dan pkr yang bekerjasama dengam dap memeng melayu bangsat......;.sial

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam rizal,

      Untuk itu kita orang-orang melayu (Umno) kena bersatu, Persyaitankan melayu Pas, Pkr dan melayu Dap...mereka akan tahu nasib mereka apabila DAP dpt kuasa. Memang pun DAP komunis, tida di nafikan lagi. memang sial pun.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...