Sunday, March 13, 2011

Sivarasa kempunan lagi, dilarang memasuki Sarawak

Sivarasa ketika ditahan Polis


SHAH ALAM - Pemimpin PKR, R.Sivarasa sekali lagi dilarang daripada memasuki Sarawak setibanya beliau di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuching, pagi semalam didakwa atas arahan Ketua Menteri Sarawak.

Sivarasa yang juga Ahli Parlimen Subang berkata, beliau ditahan di Lapangan Terbang Kuching kita-kira jam 10:10 pagi oleh pegawai Imigresen selepas mendarat dengan penerbangan AirAsia bersama seorang Exco Selangor, Dr Xavier JayaKumar.

Difahamkan Xavier diiringi oleh isterinya, Sheila Devaraj dan seorang pembantu, Abdul Razak Ismail. Sivarasa ke Sarawak bagi menghadiri konvensyen PKR yang dijadualkan semalam.

Beliau ditahan di bilik pemeriksaan imigresen di Lapangan Terbang tersebut dan mereka akan menghantarnya balik ke Kuala Lumpur pada penerbangan seterusnya. Bagaimanapun, Xavier bersama dua yang lain tidak ditahan.

PADAN MUKA. BARU DIA TAHU. JANGAN MAIN-MAIN DENGAN KETUA MENTERI SARAWAK. KALAU DIA KATA HITAM, MAKA HITAM LE JADINYA. APAPUN SIVARASA MEMANG PUN HITAM...HEHEHEHE..NO HARD FEELING - IBM

4 comments:

  1. BANGSAT YANG BESAR ADALAH BANGSAT YANG MENGHORMATI PELIWATNYA

    ReplyDelete
  2. kata orang sarawak "nyaman kawu...agik rasa kenak antar balit..kehkehkeh...."

    ReplyDelete
  3. potonglancau : Memang itu janji setia pengikut2 sipeliwat(Anwar) ni. Memang mereka2 di bangsat, terutamanya bangsa India (bukan semua)..maaf ye....memang tak sedar diri, jadi pak turut...

    ReplyDelete
  4. abu yusuf : Memang rasanya 'nyaman'...tapi dimalukan...kesian si Sivarasa tu, bertambah hitam le mukanya bila diarah pulang oleh pegawai2 Imigresen..hehehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...