Saturday, June 2, 2012

20 Pemuda Bermotosikal Ganggu Azmin, Siapa Budak-Budak Tu??

Azmin..Azmin..Azmin, banyak betul helah kamu. Dah macam 'cacing' kepanasan. Tak tentu arah. ENTAH betul ke tidak 20 orang pemuda bermotosikal yang menganggu rumah Azmin tu pemuda-pemuda Umno. IBM rasa, Azmin ingin mendapat simpati dan perhatian dari orang ramai supaya kes rasuahnya itu di lupakan. Menuduh tanpa bukti yang kukuh. IBM nak cabar Azmin, ada bukti yang soheh ke pemuda-pemuda itu dari Umno?. Jangan ikut sedap mulut kamu je Azmin. Nanti nahas kau.

Mengikut katanya menerusi lama Twittenya lewat semalam, kononnya rumah beliau di ganggu lebih 20 orang Pemuda Umno yang bermotosikal yang ingin membuat kacau dan menggangu keselamatan keluarganya. Dan...dapat di pantau oleh pihak Polis. Kalau betui le Polis yang datang bantu dan pantau, Azmin patut tarik balik apa yang beliau katakan bahawa Polis di Malaysia tidak lagi boleh dipercayai. Tapi...kalau betul le perkara itu berlaku, kenapa nak panggil Polis dan gunakan khidmat Polis?. Ko keji polis, ko maki hamun polis, lepas tu panggil polis. Pergi jahanam le ko.

Memang bijak si Azmin ni. Bila dah tersepit seperti anjing kurap, beliau menggunakan kaedah yang lain pulak. Upah-upah budak-budak PKR buat kacau di hadapan rumahnya, lepas tu salahkan Pemuda Umno. Mana dia belajar tektik sekotor ini ye?...mungkin dari abang angkatnya kot, si Al-Juburi tu. Siapa lagi kalau tidak dia. Anwar kan pakar 'swing' dan boleh bertukar wajah bila-bila masa tak kira dimana, asalkan dia selamat. Sial punya Anwar.  

Apapun, lakunan kamu tu wahai Azmin, dah lapuk, ketinggalan zaman, dan..rakyat dah menyampah dengan alasan-alasan yang kamu beri. Dah tiba masa dan ketikanya kamu di hukum dan di humban dari dunia politik, kerana selagi ada kamu dan yang lain-lain dalam Malaysia ini, terutamanya abang angkat kamu (Anwar), Malaysia ini tidak akan aman. Politik yang kamu amalkan terlalu kotor dan jijik, lebih teruk dari najis.

Kebenaran akan terserlah. Tunggu dan lihat apa lagi rekaan cerita baru yang ingin Azmin nak reka demi untuk menyelamatkan dirinya, politiknya, dan keluargnya. Tungguuuuu. Salam. ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...