Tuesday, June 26, 2012

Kenapa Orang Melayu Perlu Sokong UMNO?

BUNYI macam soalan 'cupu emas'. Tapi, ianya satu soalan yang harus di beri perhatian oleh orang-orang melayu kususnya, kerana jasa-jasanya terhadap rakyat dan negara begitu terbukti sekali. Itulah Umno parti 'keramat' orang melayu diibaratkan juga seperti kata-kata Laksamana Hang Tuah, "tak melayu hilang didunia". Maka, Umno juga tidak akan hilang di dunia dan dari ingatan orang-orang melayu.

Naib Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Zulkifli Noordin berkata, mereka perlu sedar bahawa Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan Pas tidak boleh diharapkan untuk menjaga kepentingan tiga komponen penting itu kerana jelas perjuangan dua parti berkenaan semakin terpesong. Oleh itu, orang melayu tidak mempunyai pilihan selain dari memberi sokongan sepenuhnya kepada Umno pada Pilihan Raya Umum ke-13 akan datang bagi memastikan kelangsungan Islam, Melayu serta institusi Raja-Raja terus terpelihara.

IBM setuju dengan apa yang dikatakan Datuk Zulkifli tentang PKR yang kini diterjui oleh pengkhianat no 1 negara, Datuk Seri Anwar Ibrahim sehingga kini didapati tidak mampu memikul tanggunjawab itu dan begitu juga dengan Pas kerana kedua-duanya adalah berangan-angan untuk ke Putrajaya sahaja. "Adakah kita boleh bergantung harap kepada PKR yang kini diketuai oleh si dajal Anwar ini untuk membela Islam, Melayu dan Raja-Raja? Begitu juga dengan Pas, adakah parti 'Parti Ajaran Sesat' ini yang menyokong perkataan Allah digunakan oleh Kristian ini kita boleh bergantung harap untuk membela Islam, Melayu dan Raja-Raja?

Jawapannya ada di tangan anda, tepuk dada tanya selera. Sekian dari saya ~ IBM


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...