Friday, June 1, 2012

Azmin Pucat Lesu. Pengundi Bukit Antarabangsa Menunggu Untuk Menghumbanya Ke Dalam Longkang...

Antara dokumen-dokumen yang didedahkan oleh Ahli Perniagaan Ummi Halfida tentang skandal 'rasuah' Azmin Ali baru-baru ini. 

KESIAN. Nampaknya beberapa hari ini Azmin tak dapat melelapkan matanya. Dari riak mukanya, jelas kelihatan pucat dan lesu seperti tak bermaya. Apa tidaknya. Segala tipu muslihatnya yang menipu rakyat, rasuah yang beliau amalkan selama ini terbongkar kembali, akan di siasat. Kata tak makan rasuah. Tapi...apa sudah jadi Azmin oii. Itu tanda-tanda hukuman allah terhadap mu kerana derhaka kepada ibu kandung mu sudah terlihat. Awas Azmin. Allah maha besar.

Kini, Azmin ni betui-betui mengelabah. Kenapa dia mengelabah?. Apa tidaknya, segala rahsia dan kegiatan tak sihat beliau habis dibongkar oleh adik kandungnya sendiri. Ummi Hafilda mempunyai butiran dokumen-dokumen yang konkrit bagi SPRM untuk menjalankan kes rasuah Azmin yang satu ketika dulu di bebaskan dan kes itu boleh di buka semula.

Rupa-rupa bukan Ummi sahaja yang mempunyai bukti tersebut, seorang lagi bekas orang kuat PKR, RPK juga membuat pendedahan amalan rasuah yang di amalkan oleh Azmin, lengkap dengan bukti-bukti yang kukuh yang mana boleh menjurus 'kejatuhan' Azmin di arena politiknya. Kata Azmin, "mati le aku kali ini, mana nak lari." Lebih kurang gitulah rintihan beliau. Agaknya le.

Bagi IBM, walauapa pun alasan dan penjelasan yang akan di beri oleh Timbalan Presiden PKR ni, segala-galanya sudah terlambat. Sebagai Ahli Parlimen Gombak dan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bukit Antarabangsa, tempat beliau sudah tiada disana. Beliau akan dihukum oleh pengundi kawasan tersebut pada pilihan raya umum nanti. IBM berani berkata sedemekian rupa, kerana IBM ada meresap masuk kesana dan kebetulan ada seorang kawan yang tinggal di sana. Semasa kami minum 'teh tarik' di sana, maka timbul le cerita tentang si Azmin ni.

Apa kata mereka?...'go to hell Azmin'. Kami akan bungkuskan si Azmin ni dan buang ke dalam longkang'. Maksud depa semua tu, buang dan bunuh politik Azmin. Itu je. Jangan salah tafsir pulak. Bagi mereka penduduk di situ, mereka tidak boleh lagi menerima 'penafian' bodoh dari Azmin. Cukuplah selama ini mereka diperbodoh-bodohkan oleh Azmin. Kini, kata mereka, 'pay back time'. Akhir sekali, "Bertaubatlah Azmin", bukan IBM kata, tapi, Ummi yang kata. Salam. ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...