Saturday, May 3, 2014

AGAK-AGAK PELIWAT TERSOHOR NEGARA BERTAUBAT TAK BILA TENGOK DAN BACA KISAH INI?

SABTU, 3 MEI 2014
[Seorang jurulatih seni mempertahankan diri di Brazil menerima balasan yang setimpal dengan perbuatannya memukul, meliwat dan membunuh anak tirinya apabila dia pula yang diliwat dan dibelasah oleh 20 banduan lain di penjara. Daryell Dickson Meneses Xavier mengalami kecederaan parah di seluruh tubuhnya terutama di bahagian dubur akibat perbuatan ganas para banduan itu. Lebih sadis, selepas dia pulih dari kecederaannya, dia sekali lagi ‘dikerjakan’ oleh banduan tersebut yang bertindak mengoyakkan jahitan pada bahagian duburnya dan meliwatnya buat kali kedua. 

Biar gambar yang menceritakan segala-galanya

“Tompokan darah pada seluar yang dipakai Daryell membuktikan betapa dia menderita dengan keganasan para banduan itu,” menurut sumber. Kejadian itu kini menjadi buah mulut ramai sehingga mecetuskan perdebatan sama ada ia setimpal dengan jenayah yang pernah dilakukannya sebelum ini. Namun, ramai yang bersetuju dengan menyifatkan Daryell bernasib baik kerana sekurang-kurangnya dia tidak dibunuh seperti anak tirinya].

TIDAK dapat dinafikan, kita yang bergelar manusia tidak lari dari membuat kesilapan seperti jenayah dan berbagai lagi. Dan, lazimnya apabila seseorang telah dihukum di atas kesalahan yang telah dibuatnya, keinsafan mula timbul di hati, dan sudah pasti bertekad tidak akan mengulanginya lagi. Tapi, tak semua manusia begitu. Ada yang telah dihukum dan di penjarakan, keluar penjara buat balik perbuatan terkutunya itu.

IBM mengajak kita semua berfikir dan mengkaji akan al-kisah di atas ini agar kita semua merasa insaf kerana perbuatan tersebut adalah di larang oleh agama kita, Islam. Tapi, ada orang yang bernasib baik di negara kita ini. Meliwat dan telah dipenjarakan. Nasibnya baik, tidak seperti peliwat dalam kisah di atas itu. Peliwat tersohor kita mungkin tak dibalas dengan cara ini kerana kita tak rasa ada orang berselera tengok dia. Tapi kita harap benar dia tu dibelasah dalam penjara.  Dikoyak mulutnya dan dijentik buahnya. Agak-agak masuk kali kedua ini, peliwat tersohor tu akan bertaubat tak? Wasallam ~ IBM
"TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA"
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...