Wednesday, February 9, 2011

Azmin Ali dah kecut, anggap kenyatan Ummi fitnah.

"Saya tak minat nak komen fitnah" - Azmi Ali

Saman RM700 juta terhadap Azmin, Anwar dan Wan Azizah masih diteruskan

Salam, Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia.

Kenyataan demi kenyataan oleh Ummi Hafilda Ali untuk menyerang abangnya, Azmin, semata-mata dianggap fitnah oleh Timbalan Presiden PKR itu, Azmin Ali.

Sehubungan dengan itu, tak perlu di diulas, kata Azmin. Dia tidak berminat nak komen fitnah.
Orang ramai sudah muak dengan apa yang telah didedahkan oleh adiknya, Ummi Halfida. Dan katanya lagi, itu tidak menjejaskan PKR.

Ummi Halfida dalam kenyataanya baru-baru ini mendakwa Azmin bertindak tidak wajar terhadap Tun Dr Mahathir Mohammad sedangkan bekas Perdana Menteri itu telah banyak berjasa kepadanya sebelum beliau diambil bekerja dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Ummi juga mendakwa mempunyai bukti kukuh salah laku moral yang dilakukan Anwar dan abangnya sehingga menyebabkan Anwar dipecat daripada jawatan Timbalan Perdana Menteri oleh Dr Mahathir.

* Kesimpulanya, Si Azmin tu dah mula takut dgn bayang-bayangnya sendiri dan Ummi adiknya sentiasa menghantui kepalanya. Lambat laun kebenaran akan terbongkar. Ummi, tunggu apa lagi, keluarkan apa yg kamu tahu, jangan beri muka kepada 2 ekor manusia durjana ini. Tuhan sentiasa bersama dengan orang-orang yang benar. - IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...