Friday, February 11, 2011

Sah, memang sah...Nicky Ajis dan nyanyuk

"Pada tahun 1961, siapakah yang menculik Adun-adun PAS di Terengganu ?" - Nik Aziz

Doa Puak-puak PAS terhadap UMNO

Dengan sewenang-wenangnya dia mengelar Tun Mahathir/UMNO juara khianat Melayu....

MURSYIDUL Am PAS memang sah dah nyanyuk, akalnya dah pendek kerana cuba menunding jari ke arah orang lain. Menuduh membabi buta bahawa Tun Mahathir Mohammad dan Umno adalah pihak yang bertanggungjawab mengkhianati orang Melayu.

Kononnya, beliau menjawab tuduhan yang dilamparkan oleh Tun Mahathir dan Umno bahawa beliau dan Anwar Ibrahim adalah pihak yang memecahkan perpaduan.

Nik Aziz menyentuh persempadan pilihan raya pada tahun 2003 yang menafikan kerusi Parlimen dari negeri yang majoritinya orang Melayu, adalah perbuatan Umno di zaman era Tun Mahathir. Beliau juga menuduh Tun Mahathie memperlekehkan orang Melayu, bukan sekadar dalam isu politik, tetapi turut dilakukan dengan pembunuhan dan bahasa.

Insiden pembunuhan beramai-ramai Ibrahim Libya di Mamali bersama pengikutnya juga turut disentuh. Dan, membuat pindaan pengajian Sains dan Matematik dalam bahasa Inggeris, siapa lagi kalau tidak Tun Mahathir.

Nik Aziz menambah fakta-fakta yang amat bertentangan dengan dakwaan Tun Mahathir dan Umno bahawa merekalah juara membela orang Melayu. Sehubungan itu, beliau mengingatkan generasi muda supaya tidak berbual dengan dodoi ketuanan Melayu yang di taja oleh Umno.

* Memang dasar kaki fitnah. Celako, Celako orang tua ni. Bilalah dia nak berhenti memecah belahkan orang-orang Melayu. Memang sesuai kalau di panggil 'Ulama selipar'. Kerjanya setiap kali PRK berlaku, dia akan mendoakan supaya Allah menghancurkan Umno. Tapi itu tidak kesampian. Tuhan masih sayangkan Umno. Apa pun BN/Umno tetap juara dan sentiasa di hati rakyat. - IBM

2 comments:

  1. Salam bro..

    Blog tuan sudah dipautkan dan difollow. Harap blog saya dpt dipautkan di sini. Terima kasih

    Salam perjuangan.

    http://yuseriyusoff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Salam kembali dan salam perjuangan. Terima kasih. Insyallah akan saya pautkan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...