Wednesday, February 9, 2011

Kesian..Sam ketot tersedu, terus diam..


Salam 2 All.

Keputusan Majlis pimpinan Pakatan Rakyat (PR) meletakan calon PAS bagi menghadapi pilihan Raya Kecil (PRK) DUN Merlimau mencetuskan rasa tidak puas hati dalam kalangan pimpinan PKR Melaka yang sebelum ini mencadangkan Ketua angkatan Muda Keadilan (AMK) Shamsul Mohd Akin (Sam Ketot) sebagai calon.

Shamsul enggan mengulas lanjut sebaliknya mengeluarkan kenyataan di laman sosial Twitter bahawa beliau tidak ada niat untuk mengeluarkan sebarang kenyataan buat masa ini. Pada hal dalam hatinya begitu hangat membara, marah, geram, malu dan bermacam-macam lagi.

Pakatan Rakyat (PR) telah sebulat suara memutuskan untuk meletakan calon Pas dan akan mengadakan mesyuarat khas pada 13 Februari ini bagi membincangkan calon yang sesuai bagi merampas kerusi DUN Merlimau.

Maka, sudah pastilah harapan Shamsul untuk bertanding hanya tinggal kenangan saja. Hancur lebur, dan dia akan terkencing lagi didalam seluar Jeannya. Kesiannya dia....

* Kah..kah..kah......ramai dikalangan ahli muda PKR ketawakan si Sham ketot ni. Sebelum ini dia begitu optimis bahawa dia akan di pilih dan calon yg paling layak. Apa sudah jadi sekarang Sham..?..pergi tukar seluar jean kamu tu dulu....:) - IBM

2 comments:

  1. Puh, lain macam dia punye senyum? Apa sial senyum dia tu sampai nuar tak layan...

    ReplyDelete
  2. UMA : Salam. Dengar cerita Anwar pun dah tawar dgn si ketot ni. Maklumlah barang lama...hehehe...senyum dia pun senyum terpaksa.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...