Monday, September 12, 2011

Mat Sabu Pejuang Islam? Keh..keh..keh...

[DARI MEJA IBM] :
ASSALAM MUALAIKUM PARA PEMBACA YANG BUDIMAN
 Dengan penyokong-penyokongnya bolehlah si mamat ni temberang. Pejuang Islam konon. Bila saya terbaca kenyataan Mat Sabu didalam sebuah akhbar hari ini bahawa beliau sejak kecil lagi adalah pejuang Islam, bukan komunis. Nak tergelak pun ada, nak muntah pun ada.

Saya nak tanya pada Mat Sabu, kalau dia benar-benar seorang pejuang Islam, kenapa perangainya sebiji macam pengganas dan pula mengagung-agungkan komunis? Saya tidaklah hendak menulis panjang-panjang cerita tentang Mat Sabu ni, bukannya dapat apapun. Cuma saya sekadar nak mengingatkan rakan-rakan pembaca blog yang budiman tentang prilaku Mat Sabu dan siapakah dia ini yang sebenarnya?

Muka selambarock, muka sepuloh sen.

Tajuk yang saya paparkan di blog saya ini merupakan sebuah soalan , adakah Mat Sabu benar-benar pejuang Islam?

Untuk membuktikan segala apa yang dikatakannya adalah bohong semata-mata, sila ikut Link ini (mungkin ramai yang dah baca), tapi tak mengapa sekadar kita sama-sama ingat mengingati. Dan...rakan-rakan buatlah andaian sendiri. KLIK DISINI.....

Bukan tujuan saya nak mengaibkan Mat Sabu, tapi dia ni dah melampau. Dia ni boleh di ibaratkan sebagai 'Dajal' yang telah turun ke dunia untuk menyesatkan umat Islam, kususnya umat Nabi Muhammad SAW. Ikhlas, seikhlasnya dari saya : IBM ~
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...