Wednesday, September 14, 2011

Muhyiddin To Mat Sabu. "No, I'm Not Interested"

[DARI MEJA IBM] :
ASSALAMUALAIKUM SEMUA PEMBACA YANG BUDIMAN


Bosan betul. Hari-hari surat khabar mengeluar cerita pasal Mat Sabu dan 'kontrovesi Mat Indera' . Bila nak habis cerita ni?. Kenapa kita nak layan kerenah bodoh Mat Sabu ni dan siapa dia Mat Sabu? Sebenarnya banyak kerja lain yang kita nak buat. Forget about Mat Sabu, say...go to hell to him.

Cuba kita buat pendirian seperti yang dibuat oleh Timbalan Perdana Menteri kita, Tan Sri Muhyiddin. Jangan dilayan si banggang tu. TPM membuat keputusan tidak akan 'Berdebat' dengan Mat Sabu. Katanya, biarlah Mat Sabu berdebat dengan orang yang pakar sejarah, bukan dia.

Tentang saman yang akan diambil oleh Mat Sabu terhadapnya yang enggan menyahut cabarannya, biarkanlah Mat Sabu dengan labunya, nak saman, samanlah. Beliau tidak ada hal. "saya tunggulah dia saman saya, katanya.

Apa Mat Sabu ingat Tan Sri Muhyiddin takut dengan saman beliau?...teruskan Mat Sabu, kita tengok nanti siapa yang kena mandi dengan sabun?...hehehe. Ikhlas dari saya : IBM ~

5 comments:

  1. aku rasa mat sabun ni meroyan dah kot...hu hu..
    cabar sana sini apa rrrr,buat malu keturunan la hang ni sabun aoi..aku malu ada saudara seislam macam hang..dah kata komunis hero,tunku pgawai british,pastu bt stgment la..zaman macam ni pun ada lagi makhluk yg sebegini..

    ReplyDelete
  2. Mr.Pakatan...

    Salam. Betul tu bro. Mat Sabu ni memang dah meroyan dan memalukan bangsa sendiri. Saya setuju dgn kenyataan YB Senator Ezam Mat Nor hari ini supaya Mat Sabu di usir dari negara ini. biar dia tahu langit tinggi rendah di negara org.

    Memang celaka betui manusia yg bernama Mat Sabu ni.

    ReplyDelete
  3. Maaf,
    Salah taip. Mr.Paktam bukan Mr.Pakatan...hehehe..maaf ye Paktam.

    ReplyDelete
  4. Tak guna berdebat dgn org yg kita sdr tau ilmunya terlalu cetek hahaha

    ReplyDelete
  5. rezqeen hill....
    Salam. Saya setuju dgn pandangan Sdr. Berdebat dgn org seperti Mat Sabu ni memang tak ada gunanya, membuang masa je. Mat Sabu jenisnya cetek ilmu san cetek segala2nya....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...