Sunday, September 4, 2011

Rupa-rupanya Parti Pas Adalah Penyokong Tegar Perjuangan Pengganas Komunis Malaya

[DARI MEJA IBM] - Blog yang tidur-tidur ayam...
ASSALAM MUALAIKUM W.B.T SALAM AIDILFITRI SALAM UKHWAH DANSALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA



Ahli-ahli Pas dan pemimpin bawahan semakin gelisah, keliru dan terpaksa menanggung malu.







Keadaan ini disebabkan mereka terpaksa mengakui hakikat bahawa parti Pas masa kini adalah penyokong tegar perjuangan Parti China Komunis Malaya yang telah diharamkan di negara ini.


Hakikat ini tidak dapat dielakkan lagi memandangkan pemujaan dan kesungguhan Pas mendewa-dewakan bekas-bekas Pengganas Rakyat itu semakin menyerlah dan dilihat semakin bersungguh-sungguh. Sedangkan seluruh rakyat masih tidak dapat melupakan kezaliman, keganasan dan kesusahan yang telah dilakukan oleh pengganas komunis itu. Malah sehingga hari ini masih ada lagi mangsa mereka yang sedang menderita.





Dalam pergaulan harian, ahli-ahli dan pemimpin akar umbi menjadi serba-salah untuk memberi penjelasan atau penerangan kepada kawan-kawan dan saudara mara mereka, bagi  menafikan bahawa Pas hari ini sudah benar-benar terpengaruh dengan perjuangan DAP yang sentiasa mengagungkan perjuangan pengganas komunis yang dibenci oleh seluruh Rakyat negara ini. Penerimaan Pas terhadap perjuangan pengganas komunis yang menjadi idola DAP itu amat tidak disenangi sehingga ada yang menghukum bahawa Pas sudah terkeluar dari perjuangan asasnya yang menggunakan slogan agama Islam.




Belum pun reda isu keceluparaan Mat Sabu yang memutar belitkan 'Tragedi Bukit Kepong', timbul pulak cerita dari seorang penulis HarakahDaily akhbar penfitnah no 1 negara. Mari kita baca tulisannya, tapi jangan cepat keliru......KLIK DISINI 

~ Mari kita sama-sama menilaikan perjuangan Pas dan pemimpin-pemimpinnya yang begitu ghairah mencari kesalahan pihak kerajaan dan cuba memutar belitkan sejarah Tanah Air bagi mengelirukan rakyat bagi tujuan politik sempit mereka. Bagi IBM, Pas memang HAMPEH!!. Ikhlas Dari saya yang benar : IBM ~

2 comments:

  1. Salam...

    Blog tuan tel;ah dilinkkan di blog "bumiyang".

    di "My Blog List 3'.

    ReplyDelete
  2. ISAC...

    Salam. Terima kasih. Selamat berjuang.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...