Thursday, September 1, 2011

Peristiwa Bergambar Di Sana-Sini.....

[DARI MEJA IBM] :
Assalam Mualaikum w.b.t Salam AidilFitri Salam Ukhwah dan Salam Sejahtera kepada semua


Berikut adalah peristiwa-peristiwa yang berlaku di sekitar Ibu Kota semasa cuti Hari Raya dan Hari Kemerdekaan :


29 OGOS 2011: Gambar yang dirakam pada jam 2 petang ini menunjukkan Jalan Tun Razak berdekatan menara Lembaga Tabung Haji kelihatan lenggang berikutan kebanyakan warga kota sudah bercuti atau pulang ke kampung halaman sempena dengan Hari Raya Aidilfitri tahun ini.






30 OGOS 2011: Datuk Seri Najib Tun Razak bersalaman dengan Mohan Parameswaran yang berpakaian baju Melayu bercorak Jalur Gemilang semasa hadir pada rumah terbuka Perdana Menteri dan Jemaah Menteri di Seri Perdana, Putrajaya.



30 OGOS 2011: Ribuan rakyat memenuhi kawasan Istana Negara untuk bersalaman dengan Yang di-Pertuan Agong, Sultan Mizan Zainal Abidin dan Raja Pemaisuri Agong, Tuanku Nur Zahirah selepas Majlis Santapan Hari Raya Aidilfitri di Istana Negara di Kuala Lumpur.



30 OGOS 2011: Sekumpulan remaja mengenakan baju raya bertemakan Jalur Gemilang yang ditaja khas oleh Butik Khais Silk sempena Hari Raya Aidilfitri dan Hari Kemerdekaan negara, yang disambut serentak pada tahun ini, ketika tiba di Tebingan Sungai Kuching untuk beraya di Kampung Gersik, di Kuching, Sarawak. - 
~ Selamat bercuti kepada semua warga kota dan selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri dan hari Kemerdekaan Malaysia yang ke-54 tahun. Moga negara kita aman dan damai selalu. Ikhlas dari saya yang benar : IBM ~
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...