Friday, May 2, 2014

KEBODOHAN MAHFUZ@MR BEAN DAH SAMPAI KETAHAP MAKSIMUM..BENGGONG DAN TOLOL!

JUMAAT, 2 MEI 2014
Memang layak kalau Ketua Penergangan PAS ini di beri jolokan sebagai Mr Bean Malaysia kerana kebodohannya yang sudah menjangkau ke tahap maksimum. Langsung tak masuk akal dan lojik apabila menerima tekanan daripada sekutunya PKR dan DAP, Ketua Penerangan PAS Pusat, Mahfuz Omar dilihat cuba mengalih perhatian apabila berkata, kerajaan UMNO-Barisan Nasional (BN) yang sepatutnya membawa usul hudud ke Parlimen untuk dibentangkan jika parti pemerintah itu benar-benar ikhlas. PAS yang beri-ia nak melaksanakan hukum hudud, kenapa pula si bodoh Mahfuz ni tolak kepada Barisan Nasional (BN)?

Memang muka tak tahu malu, cakap bergegar-gegar. Katanya, sepatutnya kerajaan BN lah yang bawa (usul hudud) dan sokongan akan diberikan oleh ahli parlimen. Ehhh...kenapa pulak jadi macam tu? Kenapa PAS tiba-tiba menyuruh BN ke depan dan membentangkan usul hudud? Bunyinya begitu sumbang. Parti yang begitu ghairah, sombong seperti PAS yang melaung-laungkan bahawa merekalah parti yang memperjuangkan Islam dan akan melaksana hukum hudud, tetiba beraleh arah dan mereka seperti lepas tangan di dalam isu hudud ini.

Takkah itu di anggap sebagai 'lawak bodoh' dari orang kuat PAS seperti Mahfuz ini yang seperti sudah hilang akal, dan memang layak dipanggil benggong, bahlol dan banyak lagi gelaran yang boleh kita beri pada pemimpin PAS seko ni. Walaupun baru-baru ini, Timbalam Perdana Menteri kita, Tan Sri Muhyiddin Yasin ada menyuarakan untuk membentuk Jawatankuasa UMNO-PAS bagi membincangkan untuk perlaksaan hudud. Tapi, bagi pandang IBM, PAS seperti yang disuarakan oleh pemimpin bodohnya, Mahfuz Omar supaya BN yang mengusulkan perlaksaan hukum hudud di Parlimen, itu adalah kerja bodoh.

Cukuplah selama ini PAS menuduh bahawa UMNO/BN lah dalang sehingga cita-cita PAS untuk melaksanakan hukum hudud terbantut sekian lama, maka sudah sampai dan ketikanya UMNO/BN bersuara dan terangkan kepada rakyat negara ini bahawa PAS lah yang sebenarnya dalang dan PAS ingin melaksanakan hukum hudud mengikut cita-rasa PAS. Bukan hudud yang di cipta oleh Allah SWT. Oleh kerana Mahfuz Omar ni memang kebodohannya dah mencapai ke maksimum, janganlah pulak kita ikut bodoh seperti dia. Wasallam ~ IBM
"TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA"

2 comments:

  1. Slm mohon di pautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com .. utk makluman blog Tuan sudah pun di pautkan di blog MMI.Tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'kumusallam,

      Insyallah akan dilaksanakan. Selamat berjuang.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...