Tuesday, May 6, 2014

NIK NAZMI DIBEBASKAN TAPI TIDAK DILEPASKAN

SELASA, 6 MAY 2014
[[PETALING JAYA : Mahkamah Sesyen hari ini memutuskan Ahli Dewan Undangan Negeri Seri Setia Nik Nazmi Nik Ahmad dibebaskan tetapi tidak dilepaskan daripada dakwaan selepas beliau didakwa buat kali kedua, kerana pelanggaran Akta Perhimpunan Aman.

Hakim Mahkamah Sesyen membuat keputusan bahawa mahkamah lebih rendah terikat dengan keputusan Mahkamah Rayuan yang sebelum ini membebaskan Nik Nazmi yang juga Timbalan Speaker Dewan Negeri Selangor.

Awal hari ini, Nik Nazmi didakwa semula di bawah Seksyen 9 (1) PAA di Petaling Jaya pada sesi mahkamah kerana terlibat dalam perhimpunan Black 505 yang diadakan di Stadium Kelana Jaya pada 8 Mei tahun lepas]]. 

Jangan ingat Mahkamah membebaskan pemimpin PKR seko ni, Nik Nazmi, bererti dia boleh mengulangi perbuatan bodohnya itu sekali lagi. Walaupun bebas, tapi, dakwaan terhadapnya tetap diteruskan oleh Mahkamah. Elok benarlah tu. Jangan takut dan beri muka kepada pemimpin-pemimpin Pakatan haram ni yang sentiasa ingin menghuru-harakan negara. Tengok muka-muka depa ni, tak berselera rasa nak makan. Wasallam ~ IBM
"TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA"
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...