Thursday, April 5, 2012

Diisythiar Muflis, Tapi Tetap Setia Bersama UMNO!!


Inilah yang dikatakan 'orang Umno', bukan ahli Umno. Walaupun telah diisytihar 'muflis',   Datuk Syed Sobri Syed Hashim sekali lagi menegaskan beliau tetap setia bersama Umno dan Barisan Nasional (BN) walaupun telah hilang kelayakan sebagai wakil rakyat dan kedudukan dalam parti politik. Tabik sama lu Datuk Syed.

Menurutnya, beliau tidak mempunyai niat untuk keluar parti dan menyertai parti lain, walaupun ada yang sudah mencanang bahawa beliau akan menyertai Pas. Malah beliau tabah menghadapi isu besar di dalam kehidupan dan karier politiknya. Isu sekarang ini ialah beliau sudah muflis dan bukannya 'lompat parti'. Hantu raya manalah yang menyebarkan fitnah , kononya beliau akan lompat parti.

IBM yakin, ini kerja-kerja orang Pas. Konfom punya. Apa pun, tahniah kepada Datuk Syed Sobri yang masih setia bersama Umno dan Barisan Nasional (BN) dan tiada sebab mengapa beliau lompat parti. Apa faedahnya lompat parti, dan dapatkah parti itu menyelesaikan kes muflis Datuk Syed?. Itulah kerja pembangkang.

Nampaknya Pas sudah ketandusan pemimpin, sehingga sanggup menghasut dan mencuri pemimpin dari parti lawan semata-mata nak menguatkan parti mereka. HAMPEHH..memang HAMPEHH dan Pas adalah 'Parti Agama Sesat'. ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA 
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...