Tuesday, April 24, 2012

Populariti Anwar 'Merudum', LGE Pun Turut Tempiasnya..


INILAH perkhabaran yang Anwar dan Pakatan Rakyat di Pulau Mutiara, iaitu Pulau Pinang tak nak dengar. Percaya atau tidak, sumber yang terkini dari Pulau Pinang, kedua-dua pemimpin PR ini dicabar supaya jangan lari dari bertanding ke tempat lain pada PRU ke-13 nanti. Kedua-dua mereka dicabar supaya bertahan di tempat lama. Ada berani kah?

Mengikut kata Ketua Barisan Nasional (BN) yang Pulau Pinang yang baru, Teng Chong Yeow, tidak mustahil BN menawan kembali negeri Pulau Pinang dari Pakatan Rakyat. Katanya, kajian yang beliau buat dan juga sumber dalaman dari DAPig, bahawa 'populariti' Anwar MERUDUM termasuk di kawasannya sendiri di Permatang Pauh.

Apa yang IBM tulis ini bukan satu rekaan, fitnah, tapi dari akhbar pro depa juga. Tak payah IBM sebut akhbar mana. Kalau tak percaya, sila KLIK DISINI...baca dan fikir-fikirkan. Dan, kalau anda semua mengikuti pelancaran pertubuhan TIBAI pada malam minggu yang lepas, IBM difahamkan TIBAI akan membuat 'Road Show' ke seluruh pelusuk negara, dan...kini sedang menuju ke Pulau Pinang.

Oleh itu, Anwar, bersedialah kamu kerana TIBAI akan Tibai kamu sampai lumat. Tujuan TIBAI ditubuhkan adalah untuk menjatuhkan Anwar Ibrahim dan memastikan beliau tidak akan jadi Perdana Menteri Malaysia. Habis le ko nuar. Kepada Lim Guan Eng, lu mana mahu lari ?. ~ IBM 

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA 
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...