Wednesday, April 25, 2012

Poster, Banner PAS Dikoyak, Perbuatan Siapa, UMNO Lagi Ke??


KATA PAS, mungkinkah kerana umpan kebendaan yang ditabur, tapi gagal mendapat simpati rakyat, maka pihak tertentu mengkhianati pula poster, banner dan lambang PAS dan kerajaan negeri. Lebih kurang begitulah sindiran dari PAS. Tapi...PAS takut nak membuat tuduhan kerana kurang bukti. IBM percaya, tuduhan akan dilamparkan kepada UMNO. Kalau tak percaya kita tunggu nanti.

Di beritakan sebanyak 5 buah banner untuk program Pentas Anak Muda dan Hi-Tea Pasir Puteh, Kelantan yang akan diadakan petang esok, dipasang disekitar bandar Pasi Puteh dikoyakkan. Begitulah kata dari pihak PAS. IBM percaya PAS akan menuduh UMNO dalangnya yang sabotaj dan merosakkan banner-baner tersebut.

Walaupun PAS tidak menyebut atau mengaitkan perbuatan tersebut terhadap UMNO, IBM yakin, lambat-laun PAS akan menyunding jari dan menuduh UMNO yang melakukannya. Percayalah. Itulah cara PAS menabur fitnah. Siapa tak kenal PAS dengan akhbar HARAKAHDAILY.COM nya. Tak habis-habis menabur fitnah . Target atau sasaran mereka adah UMNO..UMNO. Semuanya salah UMNO. Dasar Hampehh punya parti 'Ajaran Agama Sesat'. Memang betul pun. Untuk nak tahu fitnah PAS ni, sila KLIK DISINI. ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...