Sunday, April 15, 2012

PKR 'Pengemis'??..Itu Kata PAS. ADUH, Malunya!!!

BAYANG-BAYANG KEKALAHAN PEMBANGKANG DI TERENGGANU SUDAH TERSERLAH....PAKATAN SEDANG BERBALAH.......
KUALA TERENGGNU - KALAU rakan kongsi sendiri dah tak percaya dan tidak menghormati kita, apa lagi yang boleh dikatakan dalam Pakatan Haram ni. Ibarat orang berniaga le. Rakan kongsi dah tak percaya dan ragu-ragu dan membuat kita macam "Pengemis', apa tunggu lagi?..pecah kongsi le. Itulah yang terjadi dengan  Kepimpinan PKR  Terengganu hanya mampu menerima keputusan Pas memberikan lima kerusi Dewan Undangan Negeri (Dun) dan dua kawasan Parlimen untuk ditandingi pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13). Aduh, kesiannya. PKR..PKR.

Dengan perasaan yang penuh tak malu, dan muka tebal (tiada maruah), pengerusinya Azan Ismail berkata, sekirannya PKR sudah dianggap sebagai 'PENGEMIS', parti itu akan menerima apa sahaja keputusan berhubung jumlah kerusi unutk ditanding. Memanglah, betui juga tu. Selama ini pun PKR adalah parti yang suka mengemis, mengharapkan simpati rakyat semata-mata nak menyelamatkan maruah pemimpinya yang tidak BERMORAL, pengkhiant negara yang bercita-cita nak jadi PERDANA MENTERI. Memang PKR parti Pengemis.


"Kalau dia (Pas) rasa kita ni macam pengemis, kita terima sajalah apa yang dia beri. Apa kita nak kata lagi sebab dia rasa dia hebat, dia lebih kuat dari kita"...itulah saja yang dapat disuarakan oleh dari seorang pemimpin PKR yang tidak bermaruah dan sedar diri. Kalau dah tahu bahawa PAS terlalu mementingkan diri sendiri dari RAKAN KONGSI politiknya, apa tunggu lagi cabut je le. 

Dan katanya lagi, "Saya hairan kenapa kenyataan itu dikeluarkan oleh Pengerusi Lujnah Pendidikan Pas Pusat dan tidak oleh peringkat tertinggi parti Pas itu sendiri," pulak dah.  Begitulah kata-kata yang terkeluar dan mampu disuarakan oleh pemimpin PKR yang bodoh dan bahlol ni. Apapun, kuasa dan suara Pas  lebih kuat dan berpengaruh di Terengganu. Pas hanya membenarkan PKR meletakkan tidak lebih daripada 7 calonya pada pilihanraya umum (PRU) nanti, iaitu 5 di DUN dan 2 di Parlimen. Sedangkan sebelum ini PKR Terengganu mengumumkan hasrat untuk bertanding 11 kawasan DUN dan 3 kerusi Parlimen. Kalau begitulah jadinya, memang Pas yang berkuasa, maka memang ada faktanya bahawa PKR Terengganu adalah PENGEMIS. Kesian. Itu kata Pas, bukan Umno kata, jangan salah tafsir ye. Hehehehehe. Pakatan HAMPEHH!! ~ IBM 

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...