Friday, April 27, 2012

Elak Dari Terjebak dengan Perhimpunan Bersih 3.0 - Fathul Bari


"JANGAN BERSEKONGKOL DENGAN PEJUANG KEZALIMAN"

 KENAPA TIDAK DI STADIUM?

TERANG-terang umat Islam di negara kita ini telah dipesongkan oleh dakyah SONGSANG parti pembangkang. Kalau tidak dibendung, ianya akan melarat dan akhirnya merugikan umat Islam itu sendiri. Oleh itu, kita umat Islam ditegah untuk tidak bersekongkol dengan mana-mana pihak yang terbukti melakukan kezaliman dan maksiat seperti pengamal, pejuang termasuk penyokong aktiviti lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT).


Malah, seorang tokoh ulama muda meletakkan hukuman yang cukup keras dengan menyatakan adalah haram bagi umat Islam daripada terlibat di dalam sebarang majlis atau program diketuai seorang pejuang LGBT kerana seks songsang merupakan perbuatan jijik lagi hina di sisi Islam. Kalau ini pun umat Islam tak faham, IBM pun tak faham. Kenapa dan mengapa umat-umat Islam harus terjerbak didalam 'kancah' politik songsang yang diamalkan oleh parti pembangkang dan individu yang beria-ia nak jadi Perdana Menteri?

Sehubungan itu, Pengerusi Jawatankuasa Kerja Himpunan Ulama Muda Malaysia (Ilmu), Fathul Bari Mat Jahaya (gambar) berkata, wajib setiap umat Islam mengelakkan diri daripada terjebak dengan perhimpunan Bersih 3.0 kerana pengerusinya Datuk S. Ambiga seorang penyokong tegar LGBT, selain menyokong aktiviti memurtadkan umat Islam. Apa kata anda pembaca sekelian. Wajib tu...tapi bukan wajib yang dikatakan oleh Tok Guru Nik Aziz yang dah nyanyuk lagi menjijikkan. Dan...pendapat IBM pulak, wajib kita semua dan rakyat negeri Kelantan tolak Nik Aziz dan suruh beliau letak jawatan sebagai Menteri Besar. Memang tak senonoh, dan dah lama dah. 22 tahun perentah Kelantan, apa dia buat?

Bangkitlah wahai bangsa ku. Jangan kita tertipu dan mengagungkan pemimpin kafir seperti Ambiga tu. Jauhi diri anda semua dari perhimpunan Bersih 3.0 demi kesejahteraan rakyat, keamanan negara dan juga demi nama baik negara kita, Malaysia. ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...