Thursday, April 5, 2012

Kerana Ambiga Hindu Tu, PAS Sanggup Kerah Ahlinya Sertai Bersih 3.0..



MEMANG sial le Parti Seislam Malaysia (Pas) ni. Tak habis-habis nak berdemo dan menyusahkan rakyat. Bersih 3.0, kononnya Pas yakin  perhimpunan tersebut bagi menuntut reformasi pilihan raya di Dataran Merdeka pada 28 April ini akan disertai sekitar setengah juta orang. Oii...ramainya!!
Ia diadakan susulan kepada himpunan Bersih 2.0 dan laporan Jawatankuasa Pilihan Khas Parlimen (PSC) Berhubung Penambahbaikan Sistem Pilihan Raya yang dibentangkan di Dewan Rakyat kelmarin. Tak puas hati konon. 
Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu@ Mat Sabun berkata, pihaknya akan mengerahkan seramai mungkin ahlinya untuk menjayakan perhimpunan itu. Itu je lah yang Mat Sabun ni mampu buat. Lepas tu, sendiri nka cari glamour, cari Pajero dan langgar sendiri, lepas tu tunduh Polis yang langgar. Dasar kaki main bini orang.
Untuk itu Mat Sabu menyeru ahli dan penyokong Pas dan Pakatan Rakyat turun beramai-ramai bagi menuntut pilihan raya yang bersih. Bersih?...bersih macam mana depa nak ni?. Dari pekiraan Mat Sabu, kononnya, setengah juta lebih akan hadir pada 28 April nanti. Kita tunggu dan lihat nanti sama ada mereka hanya 'duduk bantah' didataran Merdeka atau akan membuat kecoh.
IBM dapat maklumat terdekat, turut hadir hari itu para Parasit-parasit PAS, seperti Pesuruhjaya PAS Selangor, Dr. Rani Osman; Setiausaha Dewan Pemuda, Khairul Faizi Ahmad Kamil dan Timbalan Ketua Dewan Muslimat Pas Pusat, Dr. Siti Mariah Mahmud dan aktivis mahasiswa Adam Adli. Kepada Adam Adli, awas, jangan ada dikalangan ahli-ahli Pas yang hadir beri sebiji lagi penumbuk. Berdemolah korang macam beruk dan sanjungilah hindu betina si Ambiga tu. ~ IBM
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...